.post-title { text-align:center; }

štvrtok 16. januára 2014

Sieť fitnesscentier FITINN

Ako som už spomínala, založila som si ročné členstvo v sieti fitnesscentier v Bratislave, vo FITINN-e. Pretože ako to všade odznieva, bez cvičenia chudnutie veľký význam nemá. Na toto som sa chystala už dlhšie, ale akosi som sa nevedela prinútiť. Včera som už bola aj cvičiť a dnes sa chystám s kamarátom zas. Mám to na pláne každý deň, v dni voľna určite, po dennej pôjdem rovno z práce (mám to asi 50m), v deň nočnej pôjdem pred prácou a ráno po nočnej pôjdem zas, keďže to mám fakt vedľa práce. Takto som si to teda naplánovala. Teraz zopár info o tejto sieti fitiek...

Sieť fitness centier FITINN vyrástla najprv v Rakúsku pred 9rokmi, kde má vyše 90.000 členov, neskôr sa presunula aj na Slovensko, do Slovinska a Českej republiky. V Bratislave nájdete pobočky v Novom meste v Poluse, v Petržalke - Vienna Gate, Ružinove - Grand House a Starom meste - Poštová 1. V ich fitkách nájdete najnovšie silové prístroje, aj kardioprístroje. Najviac sa mi vo FITINN-e páči, že je tam vyhradená miestnosť len pre ženy, kde vstup páni nemajú. Dá sa tam krásne vojsť priamo z dámskych šatní, takže je to super. Ja zatiaľ využívam tú, je tam všetko čo potrebujem. Rôzne kardiostroje, činky, žinieky, fitlopty, posilovacie stroje. Proste všetky stroje, ktoré baby využívajú. Je to ideálne pre baby, ktoré nerady cvičia pred chlapmi, alebo jednoducho nechcú zbytočne trapošiť pred kopou ľudí, keď ešte presne nevedia čo a ako cvičiť. Mne to v celku vyhovuje, prístup mám ku všetkému a do fitka nejdem preto, aby som sa silou mocou pretŕčala pred chlapmi. Pretože sú teda aj také baby, ktorých zámer nie je zrovna cvičenie.


Podmienky a výhody

Zmluva do fitka sa zakladá na jeden rok, s tým, že mesačný poplatok je 19,90€, ktoré Vám strhávajú z účtu trvalým príkazom. Mesačný poplatok je na neobmedzený počet vstupov do štúdia. Denná vstupenka je bez zmluvy 10€. Môžete si zvoliť, či chcete dátum strhnutia 1.ho, alebo 15.teho. Pri podpise zmluvy poplatok za registráciu neplatíte, len 20€ zálohu za vstupnú kartičku, ktoré Vám pri zrušení zmluvy vrátia. Pokiaľ sa neregistrujete na začiatku mesiaca, za daný mesiac si zaplatíte cash, ale len príslušnú sumu k dátumu, od kedy začínate. Ja som nastúpila 15teho, takže som platila asi 11€. Ak by ste chceli navštevovať rôzne pobočky v meste, zaplatíte jednorázový poplatok 9,90€ a budete mať vstup do všetkých. Ak by ste chceli odstúpiť od zmluvy, je to možné po uplynutí dvojmesačnej výpovednej lehoty. Čo nie je práve najvýhodnejšie, no na druhej strane, keď už ste sa dali na cvičenie nemali by ste prestať po tom čo schudnete na predstavovanú váhu. Predsa len šport by mal stálou súčasťou nášho života. Hovorím práve ja :)). Ale nie, už bude :). V každom prípade, ak by ste chceli ukončiť zmluvu skôr napríklad zo zdravotných dôvodov (človek nikdy nevie), tak je potrebné predložiť potvrdenie od lekára. V prípade, že by ste chceli končiť z finančných dôvodov, či z dôvodu, že sa z BA sťahujete, tak tak isto je potrebné predložiť nejaké potvrdenie. Čo sa v ich prípade dá aj pochopiť, keďže to je predsa len zmluva, ktorú rušíte predčasne Vy. A to ako to už všade chodí pri rušení zmlúv ide to s ťažkosťami, s tým musí človek rátať. Na recepcii si viete požičiavať aj zámok na skrinku za 0,50€, alebo si zakúpiť svoj zámok za 5€. Môžete si zakúpiť aj permanentku na nápoje a to za 1,90€ na týždeň. Sprcha je 0,50€/5min. Osobný tréner 9,90€/hod.. Vo fitku je aj solárium za 1€/4min., ktoré môžu využívať aj nečlenovia. Fitko je otvorené od 6:00 do polnoci. Pri registárcii dostane každý nový člen dve vstupenky pre priateľa alebo známeho zadarmo.



Mimochodom až by ste mali zájem vyskúšať tieto fitká, bez toho aby ste sa viazali, tak teraz majú rozbehnutú promoakciu v rámci, ktorej máte 2 skúšobné týždne cvičenia ZADARMO!!!



Športu zdar! :)))
Momo

11 komentárov :

  1. Tak prajem veľa šťastia :) Ja som skúšala chodiť do fotka veľa krát ale po pár dňoch ma to omrzelo. SOm asi lenivá :) Ale tebe držím prsty :)
    BellesFleus

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chcem sa opytat prosim,kde ste cerpali informacie o zruseni zmluvy? lebo dnes som sa o zrusenie zmluvy pokusala,prirodzene aj s lekarskym potvrdenim,bolo mi povedane ze sa zmluva neda zrusit,z nijakeho dovodu. Nemam sa o co opriet vo vseobecnych obch. podmienkach toho vela napisane nieje.kde ste prosim nasla informacie? Dakujem velmi pekne...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tieto informácie mi podali na recepcii...

      Odstrániť
    2. rovnako som dopadla aj ja. Chcela som zrušiť členstvo zo zdravotných dôvodov a odpoveď bola rovnaká nedá sa.

      Odstrániť
  3. ja som sa snazil dnes obvolat to cele a tiez nic mam aj potvrdenie od lekara a nic neakceptuju, ked som povedal ze pri podpisovani zmluvy mi bolo povedane ze dodanim lekarskej spravy sa to da zrusit ale vo vseobecnych obchodnych podmienkach je zaujmavy bod kde sa pise, presne bod 22: ustne vedlajsie alebo ine dohody su neplatne. takze aj ked nemzem cvicit a odchadzam po dolieceni do zahranicia asi budem musiet platit

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dobry den, kamarat s tym dopadol rovnako. Slubovali mu maximalnu ustretovost, ze nie je problem ak potrebuje odist, alebo ma potvrdenie od lekara... samozrejme, dopadol ako tu kazdy... Povazujem to za zavadzanie zakaznika. A co v pripade ak jednoducho prerusim trvaly prikaz na inkaso a nebudu mi vediet strhavat? Tiez by som si chcela zrusit clenstvo nakolko sa stahujem. Mohli by to nejak sudnou cestou vymahat?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Treba podať žalobu.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Fitinn neodporucam, najhorsia posilovna v Ba. Ich zamestnanci su cielenie skoleni na zavadzanie zakaznikov. Chcela som zrusit clenstvo uz pred dvoma mesiacmi nakolko idem do zahranicia. Pracovnicka na recepcii ma podviedla, ze nakolko som uz clenkou viac ako dva roky, tak zmluvu nie je potrebne zrusit. Nedavno prisla informovat znova, ci je to naozaj tak, kde mi zase iny pracovnik povedal, ze zmluvu treba zrusit, ale momentalne to uz nejde, pretoze treba dva mesiace vopred . Cize mam platit dalsi polrok, napriek tomu, ze som prvykrat prisla zmluvu zrusit v dostatocom predstihu, ale ich pracovnicka ma pravdepodobne zamerne oklamala.
    Posilku vyuzivat nebudem, nakolko budem cely rok v zahranici.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dobry den, tak jak to ctu, vsichni maji stejnou zkusenost jako ja.
    Jsem clenem 3 roky a uz jsem zapomnel, ze je potreba davat vypoved 2 mesice predem-moje chyba. Pracoval jsem a bydlel v Ba a nyni se stehuji zpet do CZ a zapomente, ze by Vam Fitinn udelal jskykoliv ustupek!!! Denne jednam s klienty a ctim obchodni podminky, ale tam kde pracuji ja, jsme take lide a umime udelat kompromis v urcitych situacich.
    Jsem z pristupu totalne zklamany!
    Zaplatim 120,- Eur a frcim zpet do CZ, neulevi mi ani 1 mesic, i kdyz dodam potvrzeni od zamestnavatele.
    Jsou to volove! Nedoporucuji kvuli jejich pristupu. Chodil jsem na Zahradnickou ulici.
    V tv je pustene Ocko a drive tam byl naladen sportovni kanal, ktery do fitka logicky patri, na dotaz mi ani neodpovedeli.
    Schopny trener je tam tak jeden, ktery ma energii a muze klienta motivovat.
    Michal

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zapomente na jakykoliv ustupek pri zruseni clenstvi!!!!!
    Jde preci o penize a kazda takova spolecnost jako je Fitinn jeste nepochopila a zrejme nestoji o dobre jmeno, radeji pocka az na ni bude kazdy nadavat v recenzich a budou se divit, proc maji stale mene a mene klientu.
    Ja tam chodim 3 roky a stehuji se zpet kvuli praci do CZ, sitauce je takova, ze musim zaplatit 6 mesicu a pritom ani jednou cvicit nepujdu.
    Komunikoval jsem s kym se dalo a nic.
    Vsak oni na to dojedou.
    Obcas v urcitych situacich by mela byt lidskost a ta tu chybi.
    Ani 1 mesic mi neodpusti, proste ne!!!

    OdpovedaťOdstrániť