.post-title { text-align:center; }

pondelok 1. októbra 2012

INšpiruj sa II.

Ahoj milé čitateľky (možno čitatelia),

dnes to bude len taký inšpiratívny post, keďže nemám nafotené podklady na recenzie. Samozrejme nápady sú, len to ešte pofotiť treba, tak sa určite dočkáte :).


Síce ešte nebývam so svojím priateľom vo vlastnom, rada si však obzerám rôzne dekorácie, nápady, DIY, riešenia bývania, atd., atd. . Mňa podobné inšpirácie stále nadchnú a ak sa mi niečo zapáči ukladám si to do priečinku "Our home". Možno je to trošku na hlavu, keď najbližší možný termín, kedy by sme sa mohli s pokladom pohnúť do nášho spoločného je niekde v nedohladne, prinajlepšom by to mohlo byť až keď skončím školu a nájdem si normálne platený flek. No my všetky sme tak trošku na hlavu. Ja si to teda pripúšťam :). Dosť pekne sa mi to tam nazbieralo, tak som si povedala, že sa s Vami podelím.
Nech sa páči, možno sa niečo zapáči aj Vám.





























5 komentárov :

  1. ja milujem DIY projekty...ked mam priležitost a vhodne veci na to, tak sa rada realizujem...nie je to často ale o to viac ma to teší a hlavne čomu sa teším su moje vytvory a každemu ich ukazujem potom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jú... tak toto milujem aj ja, hneď idem aj nejaké vyskúšať :o)
    a zase sa rada nechám inšpirovať s novými nápadmi z Our home ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa chystám urobiť si rámik na bižutériu. Rám už mám, už ho len nejako namaľovať, natiahnuť drôtiky a bude to. Mohla by som sa k tomu už dopracovať, lebo už nemám kam dávať bižutériu, tak si ju hádžem len do takej ozdobnej krabičky, no tam sa mi stále pomotá a nikdy nič neviem narýchlo nájsť.

      Odstrániť
  3. jééj úžasné :) zajtra si spravím ten stromček z gombíkov :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veľmi pekné veci:)
    mám rada takéto úžasné veci, ktoré niekto vymyslí a hodí na net:))

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓

    + práve u mňa prebieha aj giveaway, tak sa môžem zapojiť a skúsiť šťastie:)

    nati

    OdpovedaťOdstrániť