.post-title { text-align:center; }

piatok 7. septembra 2012

Vintage fashion


Ja osobne si myslím, že Vám Vintage fashion ani nemusím predstavovať. Pre mňa jednoducho stelesňuje ženskosť, krásu, nežnosť a zároveň určite aj nejakú tú skrytú prefíkanosť. Krása k ženám patrí a Vintage  móda ju dokonale vyzdvihuje. Ženy môžu mať obrovskú moc, ak vedia využiť svoju ženskosť. Veď spomeňme si len na Marilin Monroe, Mata Hari, Jeanne-Antoinette Poissonovú, filmovú Angeliku, či  mnohé iné dámy v histórii, ktoré dokázali ovládať silné osobnosti svojou krásou, pôvabom, ženskosťou a osobným čarom...
































5 komentárov :

  1. Plne s tebou súhlasím... vintage móda je dokonalá, neskutočne ženská a romantická. Strašne sa mi páčia farby - staroružová, pudrová a béžová (ako na predposlednom obrázku). Máš pekný blog, rada sa sem ešte vrátim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Miška, veľmi si ma potešila. Budem sa snažiť, aby sa naďalej blog páčil :)

      Odstrániť
  2. Och, tie prve saty!! Och, och, ja ich chcem! Ja mam saty od prababicky podobneho strihu, len bohuzial nemam pod ne spodnicu.. cize tych milionpatsto sukien :D
    Skoda, mamu som este neukecala na usitie :D Moje satky sa velmi podobaju na tie zo Slunce seno, v ktorych sa vydavala, tie modre.. su na tomto obrazku:
    http://nd01.jxs.cz/092/869/dd35d48846_14260622_o2.jpg

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jej no tak tie sú krásne, mne sa vždy veľmi páčili.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak tieto roky sa mi veľmi páčia, ženy sa obliekali úžasne a stále ma to fascinuje, aké to bolo z tejto stránky krásne

    OdpovedaťOdstrániť