.post-title { text-align:center; }

piatok 24. januára 2014

Shopping a minirecenzie

Dnes sa s Vami podelím o moje posledné, minulotýždňové nákupy a nejaké rýchle recenzie na nakúpené produkty.




Kúpila som nám do bytu veľmi roztomilý závesný kalendár s poznámkovými ikonkami na nalepovanie. Stál asi 3,50€ v akcii. Kúpila som ho v Carrefour-e, ale majú ich aj v papiernictvách.



Diár v januárových nákupoch nemôže chýbať. Poslednú dobu celkom zabúdam, takže sa zíde :). Carrefour, cca 4€. 



Z DM mi ešte minulý rok poslali kupóny so zľavami na vybrané produkty. Tak som teda trošku nakúpila veci, ktoré som potrebovala. Kúpila som si Syoss šampón proti lupinám, keďže ma začali trošku trápiť. Uvidíme čo to dá. Na Syoss výrobky bola 20%ná zľava. Signal som kupovala bez zľavy. Používala som jeho menšieho White Now brášku, ktorý mal menší tmavomodro-zlatý obal. Bol skvelý, hneď po umytí zubov boli biele. Jednoducho ako po bielení zubov. Nebol to síce stály účinok, len nejaká chemická reakcia, ale pred akciou, či stretkom sa skvelo hodil. Bol nevyhnutnou časťou "líčenia". Teraz sa však už akosi nedá zohnať, ktovie prečo... Nepôsobí to bohvieako, že ho tak stiahli z trhu, z týždňa na týždeň.



Rimmel  riasenka Lash Accelerator bola v DM takisto v akcii, stála asi 2,50€, takže za vyskúšanie stála. Bude recenzia. 



Keďže nabehol u mňa režim zdravej stravy, ktorý sa pomaly mení na životný štýl, tak som si kúpila aj dózu na raňajky do práce. Tú, ale vidíte len na hlavnej fotke postu. Nebudem fotiť dózu na jedlo :). Ďalšou značkou na ktorú bola akcia v DM-ke bola Neutrogena. Túto značku som ešte neskúšala, keďže nie je najlacnejšia a v drogériách sú iné produkty, ktoré treba uznať celkom lákajú svojimi obalmi. Na Neutrogenu bola zľava -20%, tak som teda kúpila telové mlieko na suchú pokožku. Ako už asi všetky vieme, nie vždy je to značkové to dobré. Nuž v tomto prípade to neplatí. Ak chcete naozaj dobré telové mlieko zainvestujte trošku, ja tak najbližšie určite urobím, aj keď nebude v zľave. Je to síce mlieko, ale je trošku hustejšie, napriek tomu sa dobre rozotiera, aj vsakuje, má krásnu vôňu a nie je mastné. Zabudla som Vám vyfotiť deodorant v spreji od Rexony. Tento pod čierne oblečenie je skvelý. Vidíte ho na úvodnej fotke.



Nakupovali ste v DM-ke na tieto zľavy tiež? Skúšali ste tieto produkty aj Vy?

MOMO

2 komentáre :

  1. Ja som nemala z Dm teraz ziadne zlavy :( inak sice som neskusala nic ale vyrobky vyzeraju super!

    Posledne dva dni Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. roztomilý kalendár :) tú riasenku od rimmel som mala ale nebola som s ňou veľmi spokojná :/ mala som po nej dosť podráždené oči.. snád tebe sadne :)
    Beauté Caresse

    OdpovedaťOdstrániť