.post-title { text-align:center; }

štvrtok 22. augusta 2013

Zbav sa vyrážok!

Zrejme sa budem opakovať, ak napíšem o mojom probléme s vyrážkami po vysadení antikoncepcie. Takže to robiť nebudem. Moja tvár ostala celkom zničená. Používala som rôzne vody od avonu na vyčistenie, gély na vyrážky, masky proti vyrážkam, tyčinky, no nepomohli. Chcelo to niečo ráznejšie. Pôvodne som vošla do lekárne so zámerom kúpiť si niečo od Biodermy, no lekárnička mi ponúkla niečo úplne iné. A doteraz jej ďakujem...
Dovoľte, aby som Vám predstavila dermatologický zázrak.


Jej popis na zadnej strane produktu je asi jediný popis, ktorý niekedy na produkte od slova, do slova sedel. 


A je nasledovný:
"Antiakné pleťová voda z Mŕtveho mora je ideálny prípravok s obsahom minerálov z mŕtveho mora na ošetrenie problematickej a mastnej pleti. Prírodné extrakty - Aloe vera, žihľava, praslička a gáfor pleť upokojujú, dokonale čistia a zabraňujú jej nadmernému masteniu. Pleťová voda s nízkym obsahom alkoholu je vhodná na ranné i večerné ošetrenie pleti mládeže, ako aj problematickej pleti dospelých v každom veku. Účinok môže byť viditeľný už po jednom večernom ošetrení."

A presne tak to aj bolo. Pred spaním som si pleť dôkladne vyčistila - teda: čistím, kým vatový tampón nezostane čistý, aj keď ich použijem 5. A ráno..., všetky hnisavé , zapálené vyrážky boli vysušené, červené fľaky veštiace problémy s novou vyrážkou boli zahojené a pleť bola upokojená a hlavne nevysušená. Odvtedy túto antiakné vodu používam aj na lokálne ošetrenie, už keď cítim zápal na pleti. Žiadne gély na vyrážky, žiadne séra, nič. Sľubujú, nespĺňajú. Ani pri dlhodobom využívajú vody sa mi tvár nevysušila a obmedzilo sa mi aj mastenie pleti. Vonia síce ako sprej do nosa, ale je mi to úplne jedno, ak mi to pomáha. 
Za nič ju už nevymením!

A cena?
Smiešna!


MOMO

5 komentárov :

  1. medi je vynikajúca a pritom taká lacná kozmetika. v lekárni idú krémy a masky na dračku. uspokoja aj tú najnáročnejšiu a najcitlivejšiu pleť, ktorá vyskúšala všeličo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Monika, nominovala som ťa do Liebster Award, dúfam, že nomináciu príjímeš. Viac info: http://onepieceofmypie.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je ta kosmetika dostání i v ČR, nevíte?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Medi je kozmetika slovenskej značky, pokiaľ som správne zistila. Pokiaľ sa trošku porozhliadneš na nete som si istá, že nájdeš predajcu,ktorý expeduje aj do českej republiky. Budem držať palce :)

      Odstrániť
  4. Jde to objednat nebo koupit v České republice?

    OdpovedaťOdstrániť