.post-title { text-align:center; }

sobota 31. augusta 2013

Odfoť fotografa pri fotení

Minulý víkend ma požiadal jeden fotograf o pomoc pri fotení a odfotenie jeho samého pri práci. Celkom ma táto ponuka potešila, keďže jeho práce sú veľmi pekné, kvalitné a nápadité. Toto fotenie malo prebiehať na tému únosu  jednej slečny. Ja som súhlasila a hneď sme to aj dohodli na utorok. V utorok ma prišli vyzdvihnúť o piatej, fotenie trvalo asi 3hodiny a potom sme ešte zašli pokecať na pizzu. Veľmi príjemne strávený deň. Rada by som sa s Vami o tom podelila. Dovoľte, aby som Vám predstavila fotografa, jeho prácu, výsledok jeho utorňajšej práce a to, ako som ho pri práci zachytila ja.


František Tóth pochádza z mojej rodnej dediny, z Tvrdošoviec. Má 28rokov, učí na umeleckej škole hru na gitare a je veľmi talentovaný fotograf. 

Niečo z jeho tvorby:
(ospravedlňujem sa Ti Feri,za zníženie kvality niektorých fotiek, ale programy na koláže robia svoje)
,
Ako vidíte jeho tvorba je rôznorodá a veľmi zaujímavá. 
Mne osobne teda učarovala.

Posuňme sa však k nášmu utorňajšiemu foteniu. 
Ako som už spomenula, šla o fotenie na tému vraždy. 

Fotky z fotenia, ako som jeho prácu videla (a fotila) ja:

 A Momo sa zahrala aj na maskérku :))

A na koniec, výsledok práce fotografa:









Samozrejme som všetky fotky neuviedla. 
Celý príbeh môžete nájsť na funpage-i Františka Tótha, rovnako ako všetky ostatné fotografie z jeho tvorby.

Nech sa páči link:

Momo

3 komentáre :

  1. Tie fotky sú skvelé...malo aj nejaký konkrétny cieľ fotiť takúto tématiku?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super Monča. Dobrý príspevok. Inak ma naň upozornil Dávid, ktorý videl na FB, že jedna veľká stránka s množstvom fanúšikov na Teba odkazuje. len taj ďalej!

    OdpovedaťOdstrániť