.post-title { text-align:center; }

streda 5. júna 2013

Šampón proti vypadávaniu vlasov Sebamed

Keďže mám obrovský problém s vypadávaním vlasov, rozhodla som sa urobiť všetko preto, aby som proti nemu zakročila. Prvým krokom bol šampón proti vypadávaniu vlasov Sebamed s pH 5.5, ktorý by mal vyrovnať pH pokožky hlavy tak, aby bola ideálna na rast vlasov. 
Posnažím sa čo najobjektívnejšie podeliť o moje skúsenosti s ním.


Tento výrobok som kúpila v DM-ke v akcii, netuším, ale koľko stál. 
Na takýto výrobok sa nedá urobiť recenzia hneď, keďže môže trvať istú dobu, kým sa dostavia nejaké výsledky. Takže Vám ju pridávam po 8 týždňoch používania.


Šampón musíte používať denne a nechať ho zakaždým pôsobiť na vlasoch a pokožke hlavy aspoň 2minúty. Toto som poctivo dodržiavala. Šampón som nekombinovala so žiadnymi balzammi. Ak som aj nejaké používala, tie som nenanášala na pokožku hlavy, ale na dĺžku vlasov, takže to účinky šampónu Sebamed neovplyvnilo.

 V mojom prípade nastali výsledky nasledovné:
Na výrobku je napísané, že vyrovná pH pokožky tak, aby bola ideálna na rast vlasov. Moju pokožku to však tak vysušilo, že k vypadávaniu vlasov sa pridala aj vysušená pokožka hlavy, ktorá teda logicky vedie k lupinám. Vlasy mi v žiadnom prípade neprestali vypadávať a dokonca som si ani nevšimla pokles počtu vypadaných vlasov za deň.

Mimo toho, šampón vonia ako lekáreň. Samozrejme chápem, že je zbytočné dodávať vône šampónu, ktorý má mať hlavne uzdravujúce účinky, ale aby až takto razil lekárňou?! Ďalej, ako som spomínala , šampón bolo treba aplikovať hlavne na pokožku hlavy. To bol dosť veľký problém, keďže skoro vôbec nepenil. Keby ho mám používať v takom množstve, pri jednom umytí, ako sa píše v návode, nedostala by som ho nikam.

Samozrejme som nečakala zázraky, ale tento šampón naozaj nestál za nič, len mi ešte viac zhoršil stav pokožky hlavy.

Suma, sumárum: 

NESPOKOJNOSŤ.


Máte Vy nejaké skúsenosti s týmto produktom?

Momo

3 komentáre :

  1. akurát som písala článok o tom, čo proti vypadávaniu vlasov... sebamed to asi nebude :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Používam tento šampón vždy keď mi začnú padať vlasy a som veľmi spokojný.Evidentne sa mi zmenší počet vypadnutých vlasov.Umývanie každý deň-veľká chyba.Stačí podľa toho ako sa Ti mastia vlasy, prípadne ako rýchlo sa Ti znečistia. Pri umývaní postup ako pri akomkoľvek inom šampóne.Prvýkrát to nepení,tak ako aj iné šampóny,po krátkom pôsobení spláchni vodou a nanes znovu, a stačí aj menšie množstvo a krásne sa Ti to napení. Problém je v tom že tento šampón sa už ťažko zháňa?! Skús a budeš spokojná Pavel

      Odstrániť
    2. ďakujem za názor Pavel. Som rada, že na môj blog zavítajú aj páni. :) Prajem pekný deň.

      Odstrániť