.post-title { text-align:center; }

streda 8. januára 2014

Momo odporúča blog


Síce som sa buchla do veľkého chudnutia moje čitateľky, teda Vy, nechudnete (aspoň nie všetky), takže by som sa rada s Vami podelila o skvelý kuchtiaci blog. 
Blog sa volá 
(kliknite na názov pre presmerovanie)
a jeho pisateľka sa predstavuje takto:

"Mám 49... už nieľkoko rokov po sebe. Mám pár várok - od smiechu :). Mám svoje starosti, ale aj radosti. Mám rada svoju kuchyňu, knižky, psa, muža a moju dcéru - volajme ju Paloma. Mám rada, keď každému chutí, lebo s plným bruchom sme o kúsok šťastnejší :)."

Palominu maminu poznám osobne a je to skvelá, energická, rozhľadená matka, manželka a priateľka, ktorá je krásna ako dušou, tak aj telom. Blog začala písať asi pred dvomi-tromi mesiacmi a píše ho veľmi kreatívne, vtipne a prakticky. Žiadne nezmyselné nezohnateľné prísady, len nápaditosť. 

Recepty na svojom blogu rozdelila do troch kategórií a to:
1. Vysťahovaní z hotela mama - recepty pre každého, kto je vo varení začiatočník,.
2. Aby ma svokra mala ešte radšej - recepty pre ženy, ktoré už majú pre koho variť,
3. Dobrá žranica - zdravé aj menej zdravé jedlá, ktoré sú podľa nej však o to lepšie...
Dokonca na ňom nájdete aj časť, kde sú vysvetlené kuchárske pojmy, čo je naozaj zaujímavé čítanie.

Prikladám zopár fotografií z jej blogu...






Určite jej blog navšívte, ak budete hľadať inšpiráciu do kuchyne, určite budete rady, že ste tak urobili.

MOMO



Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára