.post-title { text-align:center; }

nedeľa 16. decembra 2012

Sunday plans for next week

Ahojky,
ako sa máme holky? Ja som včera bola na stretávke zo strednej školy. Bolo naozaj super, pokecali sme so spolužiakmi, pospomínali na hlášky profesorov, na to ako sme opisovali, na spoločné zážitky. Neskôr sme niektorí išli na diskotéku. Tam sme nakoniec ostali štyri baby až do záverečnej. Tancovali sme až do rána, až som bola úplne mokrá. No a aby som nezabudla pozdraviť toho fešáka, čo sme na seba hádzali tie pohľady a čo si párkrát skromne aj pritancoval :). Keby si článok NÁHODOU čítal, ozvy sa : D. Síce neviem aká je pravdepodobnosť, že čítaš ženské blogy. Aj keď z času na čas sa tu nájde aj pánsky čitateľ, väčšinou sú to kamaráti. Pozdravujem aj tých :).
 
Takže prejdime k tým budúco-týždňovým plánom.  Hneď pondelok sa musím pustiť do jednej semestrálky. Je to naozaj hovadina s výpočtami, tak sa mi do toho vôbec nechce, ale musím. Pondelok by som tiež mala mať výsledky zo skúšky z piatku, tak dúfam, že to bude. Držte palce. Budúci týždeň by som si mala aj poopravovať diplomovku. Našťastie tam veľa toho nie je, len nejaké poprehadzovanie obsahu. Samozrejme budem posielať životopisy. Klasika. Musím ešte dokúpiť vianočné darčeky. Inak tento týždeň nemám nič špeciálne na pláne. Rada by som však už išla na nejaký ten POHOVOR.
Holky uvažovala som, že by som dnes spravila vianočný videotag. Fakt sa na to odhodlávam, rada by som sa Vám prihovorila už aj "osobne, naoživo", teda v rámci možností :). Neviem či by ste mali záujem, ak hej, napíšte mi do komentu.
Na blog mám pre Vás prichystaný na tento týždeň aj nail art post, recenziu elf kozmetiky, nejaké random fotky a uvidíme čo sa ešte podarí. Záleží od mojej múzy :).
 
Aké máte plány na tento týždeň vy kočeny?
 
 
 
 
 
 
 

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára