.post-title { text-align:center; }

pondelok 3. decembra 2012

Bulgur so slaninkou a jarnou cibuľkou

Ahoj,
Ahojky,

dnes som našla na Térkynom blogu cooking príspevok v ktorom sa varilo z bulguru. Videla som síce na obrázku, že je to niečo ako kuskus, ale počula (videla) som to prvý krát. Vyzeralo to však ozaj dobre, takže som cez obedovú prestávku skočila do bio obchodu a kúpila jedno balenie, aby som z neho skúsila niečo stvoriť aj ja. Spravila som iný recept ako Térka, vlastne to bola taká improvizácia. Celkom sa mi však asi podarila, súdiac z toho, že si dala aj malá Sofia, ktorá inak ľúbi len palacinky, šišky, tvarohové cestoviny a podobné "maškrty", a tato čo samozrejme obľubuje slaninky a klobásky :).

Bulgur som pripravila podľa návodu na obale. Kým sa pripravoval, nakrájala som údený bôčik na malé kocky, jarnú cibuľku na tenučké krúžky a cherry paradajky na štvrťky. Najprv som opiekla slaninku, potom som prihodila cibuľku. Keď bola cibuľka orestovaná prihodila som tam cherry. Potom som už len na panvicu pridala bulgur, premiešala a bolo hotovo. Na tanieri som to posypala strúhaným syrom, priložila poľný šalát z Lidlu a cherry ako prílohu a mohlo sa papať. Nech sa páči, fotečky:



Dobrú chuť :).

3 komentáre :

  1. Mnam, tie tvoje recepty ma dostavaju do sialenstva! Vsetko chcem vyskusat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak ich vyskúšaš určite daj vedieť ako sa podarilo. Budem len rada :)

      Odstrániť