.post-title { text-align:center; }

pondelok 17. decembra 2012

Christmas videotag

Ahoj,

a je to. Natočila som svoje prvé video :). Je to videotag. Dlho, dlho už sledujem videá na nete od blogeriek a youtube kočiek, tak som si povedala, že by som to možno mohla zvládnuť aj ja. Tak som sa na to po dlhom špekulovaní odhodlala. Musím sa Vám ospravedlniť za kvalitu videa. Natáčala som ho webkou, čo by ani nebol taký problém keby nemám také extrablbé svetlo v izbe. Snáď mi to odpustíte kočky. Nebudem to zbytočne obkecávať a s veľkým nádychom a výdychom Vám pridávam video teda. Konštruktívnej kritike som otvorená :).



3 komentáre :

  1. monika je to superrr!!!! :o) mne sa to strašne pači chcela by som tak posobit na videu ako ty :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. škoda toho zvuku, ale inak pôsobíš veľmi príjemne a prirodzene :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na zvuku aj obraze najbližšie popracujem. Teda, ak chcete nejake najbližšie :)

      Odstrániť