.post-title { text-align:center; }

sobota 19. októbra 2013

Čo by bolo, keby... TAG

Pred pár dňami ma skvelá blogerka missbeautyaddict označila na tag. 
Tu sú moje odpovede na otázky tagu:

Čo by bolo, keby si bola na jeden deň mužom?
Bola by som celý deň galantná k ženám, otvárala im dvere, dávala komplimenty. Pretože to už muži zabudli.

(web)
Čo by bolo, keby si mala len jedno prianie?
Priala by som si byť šťastná.

Čo by bolo, keby si stretla samú seba v 40-ticho rokoch?
Najradšej by som sa videla ako sa mi darí, že mám krásnu rodinu, super manžela, svoj maličký obchod s umeleckými potrebami a darčekovými predmetmi a robila to, čo ma baví. A povedala by som si: "Vidíš, zvládla si to! Ja som ti to hovorila!"

Čo by bolo, keby si si mohla vybrať v akej dobe budeš žiť?
Pokiaľ by sa jednalo o výlet do tej doby na 1-2 dni a mohla by som sa potom bez ujmy na zdraví vrátiť do toho dnešného sveta. Tak by to bolo obdobie druhej svetovej vojny. Možno to znie vyšinuto, ale myslím, že mnohým z nás je bezpečie a pohodlie už také samozrejmé, že by sme si mali na chvíľu vyskúšať aké to je, ak to pomynie.

Čo by bolo, keby si si mohla vybrať ako budeš vyzerať?
Vybrala by som si štíhlejšiu postavu, pokožku bez strií, krk bez dvojitej brady a hustejšie vlasy. Nechcela by som vyzerať ako niekto iný, to by som už nebola ja.

Čo by bolo, keby si mohla zakázať jednu vec na svete?
Zakázala by som zneužívanie sociálneho systému.

Čo by bolo, keby si si na týždeň mohla vymeniť život s celebritou?
Zrejme bola otázka myslená tak, že s kým by som menila. Asi s Beyoncé.

Čo by bolo, keby si bola zvieraťom?
Nemusela by som platiť účty :).

Čo by bolo, keby si mohla ísť kamkoľvek, kam by sa ti chcelo?
No pobehala by som celý svet! :)
(web)
Čo by bolo, keby si vedela čítať myšlienky?
To by som asi nechcela. Asi by mi z ľudí zostalo zle.

Čo by bolo, keby si si mohla vybrať akékoľvek povolanie?
Mala by som vlastnú firmu. Nepýtajte sa akú, ešte som vo fáze premýšlania. :)

Čo by bolo, keby si mala jeden rok prázdnin?
Keby som mala peniaze, tak by som cestovala.

Čo by bolo, keby si si na dovolenku mohla zobrať tri veci?
A sakra. Make up, chlapa (áno, áno, ja viem, to nie je vec), no a plavky (či načo by mi boli?).

Čo by bolo, keby si sa mohla zbaviť jednej svojej zlej vlastnosti?
Príliš ľahko sa naviažem na človeka. 

Čo by bolo, keby si si mohla kúpiť čokoľvek na svete?
Nakupovala by som najprv pre seba, potom pre mojich blízkych.

Momo

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára