.post-title { text-align:center; }

utorok 22. októbra 2013

Odporúčam blog

Nedávno som natrafila na jeden blog a práce blogerky sa mi neskutočne zapáčili. Preto som zostala prekvapená, keď som videla koľko má sledovateľov. Rada by som Vás pre to na jej prácu upozornila, keďže si myslím, že si zaslúži viac pozornosti.

Anet je 21 ročná kočka, ktorá pochádza z Prievidze a žije v Bratislave. Má vyštudovanú kozmetickú školu. Blog si založila tento rok a nájdete na ňom príspevky s lookmi, nailartmi, s jej fotografiami, článkami zo súkromia a nejakými recenziami.


Anetine práce








Anetin blog nájdete tu:

Jej funpage na facebooku:


Dajte mi vedieť, či ste si jej blog pozreli a či sa Vám páči :).



Momo



2 komentáre :

  1. Pozrela som si jej blog a hneď som sa stala jeho členom! Je úplne super krásne líči a tie jej halloweenske looky sú dokonalé!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujem veľmi za podporu dievčatá :) vážim si to

    OdpovedaťOdstrániť