.post-title { text-align:center; }

piatok 30. novembra 2012

Milujem blogový svet

Ó áno, zas ďalší výlev môjho srdiečka :))) 
Takže, pustime sa do toho...

Blogy som nikdy pred tým nesledovala. Mám však jednu dobrú priateľku Tamarku, ktorá je v sledovaní blogov veľmi zbehlá. Často, keď som je pochválila nechtíky mi povedala: "Našla som DIY na blogu.". 
"DIY? Čo to sakra je DIY, a giveaway, a tag?" - Hmýrilo mi hlavou. No áno, kompletný, totálny blogový analfabet! Priznávam...  Už ani neviem ako, skončila som na blogu Missbeautyaddict. Bože, ako mi učaroval! Začala som ho prezerať a neskončila som, kým som každý jeden príspevok neprečítala... Zamilovala som sa. Hneď som si vygooglila iné blogy a už to šlo. Jeden za druhým. Blogy mi nakoniec učarovali natoľko, že som sa rozhodla založiť si svoj vlastný. To už sme boli s Missbeautyaddict v kontakte, veľmi bola zlatá a pomohla mi s prvými krokmi. Dokonca aj keď som vyberala názov blogu. Pozdravujem :) Odvtedy prešlo zopár mesiacov a v blogovom svete sa cítim veľmi dobre. Je to taký malý svet v tom našom veľkom. Človek si dokáže nájsť nových priateľov, inšpiráciu do života, vzácne rady, skvelé recencie a mnoho iného. Veľmi sa mi páči, že blogery spolu držia, pomáhajú si, podporujú sa a vznikajú nové pekné vzťahy. Páči sa mi pocit, že sa niekomu páči to, čo tvorím ja, milujem každý jeden komentár, každý jeden like na článok, teším sa každému novému followerovi... Blogy ma veľmi inšpirujú, či už kozmeticky, lifestyle-ovo, fotograficky či kreatívne. Našla som svet, ktorý ma veľmi baví a budem mu určite verná dlho, predlho. Ďakujem blogerky za inšpiráciu, ďakujem čitatelia za každé prečítané slovíčko...





3 komentáre :

  1. Terezka bude zachvíľu slovenskou blogmamkou tuším :) krásny článok,a súhlasím na 100% Moni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. SKvele napisane, Terezka je zlaticko :) Mas uplnu pravdu, aj mne blogovy svet ucaroval a zistila som tolko novych veci.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mam podobne pocity :) Blogovanie sa stava pomaly ale isto velkou sucastou mojho zivota :) Drzme si palce :)
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť