.post-title { text-align:center; }

pondelok 19. novembra 2012

Čas na nové sny

            Každý sen raz skončí, keď vstaneme. Tak isto sa niekedy končia aj sny, ktoré snívame bdelo denno denne. Sú to sny o našej budúcnosti, o tom čo chceme zažiť, vyskúšať, dosiahnuť, zaobstarať si, dostať. Niekedy je naozaj ťažké sa ich vzdať, hlavne, keď ste snívali príliš dlho. Ja sama to tak úplne ešte nedokážem. Samozrejme poletujú medzi nami myšlienky tipu: "...nikdy sa nevzdávaj svojich snov...". Treba si však uvedomiť, že sú plány o ktorých nerozhodujete len vy a tí druhí to môžu vzdať za Vás. Každý z nás je tvor plný citov, prianí, myšlienok. Ja som nimi bola stále preplnená. Odjakživa som bola plná emócií. Niekedy prehnaných, no boli moje. Mohla by som povedať, že sa mi to nakoniec vypomstilo a stratila som kvôli tomu to, na čom mi najviac záležalo... Mohla. Za moje sny a pocity sa však nehanbím a za všetkým čo som kedy urobila si stojím, lebo som to tak v tej situácii cítila. Samozrejme, že sa človek zo svojich chýb poučí, ale tie ktoré už spáchal nevráti. Sny sú tým, čo ma drží nad vodou. Človek nemôže prežívať zo dňa na deň, bez toho, aby po niečom túžil. Bez plánov to proste nejde. Nemienim na svojej smrteľnej posteli uvažovať nad tým, že som niečo mala urobiť a neurobila som to. Jeden taký skutok som urobila pred nedávnom, chcelo to neskutočnú odvahu, odhodlanie, túžbu, lásku a dobrého priateľa, aby som to urobila. Naozaj som to zvládla a napriek tomu, že to nemalo taký výsledok, po akom som túžila, viem, že som spravila všetko pre to, aby som sa môjho sna nemusela vzdať. Keby to neurobím, vyčítam si to do konca života. Žijeme len raz a ani to nie dostatočne dlho. Nuž, priority sa musia niekedy meniť. Nikdy som neverila v osud, ani vo vesmír. Verím, že každý si je sám strojcom svojho šťastia a všetky tie nešťastia majú svoju logiku, ktorá vychádza z faktov. Je hlúpe spoliehať sa na to, že niečo bude. Treba niečo pre to urobiť. Treba si nájsť čas a treba si nájsť nové sny... Lebo akokoľvek osamelí sa budeme cítiť, naše sny nás posunú ďalej...



3 komentáre :

  1. Nádherný príspevok, ktorý donúti človeka zamyslieť sa. Práve pre takéto príspevky, vždy rada navštívim tvoj blog. Len tak dalej :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Som rada, že sa blog páči. Prajem pekný deň a hlavne veľa splnených snov :)

      Odstrániť
  2. Krasne, a aj ja si myslim, ze kazdy si je sam strojcom svojho stastia. :)

    OdpovedaťOdstrániť