.post-title { text-align:center; }

utorok 19. novembra 2013

Súťažte o kozmetický balíček značky e.l.f. v hodnote 15€

Milé dievčence, 
prichystala som pre Vás kozmetický balíček značky e.l.f. v hodnote 15€, ktorý môžete vyhrať, ak splníte tieto podmienky:

1. Byť followerkou môjho blogu cez GFC alebo bloglovin.
2. Sledovať moju facebook funpage TU.
3. Zdielať na svojom facebooku jeden z mojich postov - hociktorý sa Vám zapáči - musí to byť verejné zdieľanie.
4. Do komentára pod tento príspevok mi napíšte:
 Vašu e-mail adresu; meno, pod ktorým ma sledujete tu aj na fb a pod ktorým zdieľate príspevok; a budem veľmi rada, ak mi zdelíte, aké príspevky by ste na mojom blogu uvítali.

Súťaž uzavriem 10.12.2013!
Podotýkam, že balíčky nie sú sponzorský darček, ale zakúpila som ich sama ;)

Teším sa na Vašu účasť a hlavne Vaše pripomienky k blogu!

MOMO

7 komentárov :

  1. kristina.borbelyova@centrum.sk
    fb: Kikuška Borbélyová
    tu: Kikuška
    Make up inšpirácie, recenzie a veľa fotiek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Elf chcem už dávno vyskúšať, ale ešte som sa k tomu nedokopala :D Majú pekné veci, som zvedavá čo si vybrala do balíčku :)
    FB a GFC: Zuzana Stanko
    V poslednom čase mám rada keď spoznávam blogerky bližšie, na to sú skvelé TAGy, takže určite by som si nejaký rada prečítala aj u teba..
    sueandcolours@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC a Bloglovin - Naddy
    facebook - Naďa Nali Kobelárová
    Recenzie na kozmetiku, make-upy, fotografie a hrozne sa mi páčil aj ten nedávny príspevok s tou reklamou ako vyzeral krém pred 100 rokmi :) Takéto zaujímavosti by tiež boli fajn :)
    e-mail: pc.nadulienka@gmail.com
    A inak super GIVEAWAY :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úúú aj ja sa zapájam :) elf som ešte netestovala, chystala som sa ale vždy im chýbali produkty na sklade, tak som nakoniec neobjednala....
    sledujem aj tu aj fb ;) a zdieľam, vždy z anetsparadise
    mail - anetsparadise.blog@gmail.com
    a neviem čo presne by som si vybrala z tvojho blogu, mám rada recenzie o kozmetike, ale veľmi rada si prečítam aj niečo zo života, niekedy ma to zaujme omnoho viac ako kozmetické články kvôli ktorým som sa prihlásila na odber :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC a FB: Nikolett Németh
    email: niki.nemethova@gmail.com
    recenzie na kozmetiku, alebo inspiracie, TAGy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja ako bloggerka jednoznačne uvítam recenzie! Lebo sa rada nechávam inšpirovať, aby som na mojom blogu http://bytzenoujeuzasne.blogspot.sk/ prinášala nové zaujímavosti :)
    FB aj GFC: Lucia Orviská
    email: lucia.orviska@post.sk

    OdpovedaťOdstrániť