.post-title { text-align:center; }

sobota 1. júna 2013

Vyživujúci poklad na pery od e.l.f.

Pustime sa teda do prvej poštátnicovej recenzie. Recenzia je na Vyživujúci balzam Studio od e.l.f.. Balzam mám už dávnejšie, no k recenzii som sa dostala až teraz. 


Značka e.l.f. tvrdí, že balzam je nelepivý, kvalitný, extra hydratačný, príjemne voňajúci a ľahko nanášateľný. Obsahuje vitamín A a E a ochranný faktor SPF 15. 

Obsah vitamínov A a E zrejme bude pravdivý, nerobím chemické rozbory, ale v tejto časti sa na predajcu spolieham. Čo sa týka mojich väčšinových skúseností s elfom, tak platí aj tá prvá časť - chválospev. Pri tomto produkte môžem len potvrdiť.


 Moje skúsenosti s produktom sú nasledovné:

  • Produkt naozaj nelepí, má jemnejšiu krémovú konzistenciu, ktorá je na perách ľahká, no nesteká.
  • Produkt príjemne vonia, je takej zákuskovo-vanilkovej vône.
  • Čo sa týka nanášania, ja osobne používam aplikátor na pery. Príde mi nehygienické pchať možno čisté, ale aj tak baktériami plné prsty do produktu. Mávam, problém s herpesmi, z času na čas aftami, takže ďakujem, radšej budem používať aplikátor. 
(Elf má jeden vysúvací, ktorý je veľmi praktický. Mrknite si video, kúpiť ho môžete tu.)


  • Vrátiac sa k balzamu, je krásne pigmentovaný a v klasickej, neprehnanej vrstve, pôsobí na perách ako ľahší hydratačný rúž.
  • Objem balzamu je tiež chválihodný, 7,5g.
  • Ako ďalšie plus, vidím širší výber farieb, ak človek vezme do úvahy, že sa jedná o balzam.
Cena: 4,49 €


Odtieň: Nice&Natural

Vaša Momo

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára