.post-title { text-align:center; }

nedeľa 23. júna 2013

Color your eyes by Six

V mojej novej práci som asi 4 mesiace a moji kolegovia už tiež vedia, že som blázon do kozmetiky.
 Na narodeniny som od nich dostala paletku očných tieňov od Six.

Paletka obsahuje 15 farieb, ktoré sú pastelové a jemne trblietavé. Farby sú na dotyk veľmi hebké. Na viečkach držia dobre, ale musíte mať podklad pod tiene. Farby sú pri nanášaní prstom pigmentované veľmi dobre, so špongiovým aplikátorom farbia tiež pekne, ale pokiaľ obľubujete nanášanie štetcami farba chytá menej, keďže sa dosť prášia. Po nanesení štetcom však zanechávajú krásny pastelový, jemný a podľa mňa na leto ideálny vzhľad.

Túto paletku kúpite v obchode s bižutériou Six. V Bratislave som ju videla na Obchodnej ulici a v Eurovei. Rada by som Vám napísala aj cenu, ale netuším koľko stojí, keďže som ju dostala do daru.

Momo

2 komentáre :

  1. Krááásna...aj to balenie. Najviac sa mi páči tá mintová a svetlučko ružová:)

    OdpovedaťOdstrániť