.post-title { text-align:center; }

streda 20. marca 2013

Charita, ktorá je dostupná pre každého

Áno, ja viem, dnes som Vás sľúbila nail inspiration, ale bude to niečo úplne iné.
Dnes som trošku blúdila po internete a ani neviem ako, skončila som pri charite. 
Je veľa organizácií, ktoré sa venujú charite. Bohužiaľ, je menej ľudí, ktorí na ňu aj prispievajú. Mnohým z nich to nedovoľuje finančná situácia. Práve preto sa mi veľmi zapáčila myšlienka CHARITY SHOP - Bazár sv. Alžbety.
Nie je to klasický obchod, má štatút verejnej zbierky. Môžete si tu kúpiť bižutériu, darčekové predmety, knihy, doplnky z Kene, potreby do domácnosti, hračky a módne doplnky. Tovar sa získava od dobrodincov, ktorí darujú pre nich nepotrebné veci, ktoré ešte niekto môže využiť, či niekoho môžu potešiť. Takýmto darcom sa môžete stať aj vy a takto pomôcť charite. Organizácia sa už postará o zvyšok. Zisk z predaja použije na podporu vzdelávania detí ulice v Keni, ktoré od januára 2013 začali chodiť do novopostavenej základnej internátnej školy sv. Filipa Neriho v Nairobi. Vaše "dary" môžete zaniesť do bazáru sv. Alžbety, ktorý sídli v areáli VŠ zdravotníctva a sociálnej práce sv. Alžbety, na Námestí 1. mája č. 1 v Bratislave (pri Prezidentskom paláci). A samozrejme si tu môžete aj niečo kúpiť.
 Obomi možnosťami pomôžete

Otváracie hodiny: 
pondelok - piatok 
od 13:00 do 17:00 hod.

Kontakt:
0903 227 594
maria.galikova@dobrotasvalzbety.sk


Ja sa do tohto projektu určite zapojím, doma mám plno nepotrebných vecí, ktoré nemajú svoje využitie ani miesto. 
Ak sa bude dať a organizátorom to nebude prekážať, určite pre Vás spravím aj zopár fotiek bazáru a pridám Vám ich na blog.

Momo

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára