.post-title { text-align:center; }

nedeľa 24. marca 2013

Plans for next week

Z tohto príspevku som chcela urobiť pravidelný post, no toľko zmien a behačiek som mala poslednú dobu a najmä v nedeľu, že som naň zabúdala. 
Tento týždeň bude pre mňa znova masaker. Musím aktívne makať na diplomovke, už sa mi kráti čas. Sťahujem sa k mojej najlepšej priateľke. S ňou som chcela bývať už roky, no nejak to nevychádzalo. Nevedela som sa pohnúť, kým som bola s mojím bývalým. Čakala som zázrak, že pôjdem bývať s ním. Už sa na ňu veľmi teším. Veľmi sa teším na víkend, pôjdeme s priateľmi na chatu. Chalani budú chytať ryby, mi holky im budeme robiť spoločnosť a variť guláš. Bude to taká pohoda na sviatky. Nič lepšie si neviem ani predstaviť, keďže sme dlho, dlho, dlho ročná partia a sme veľmi dobrí priatelia.
Za chvíľočku znovu cestujem späť do Bratislavy a idem rovno do práce, čo sa mi veľmi v nedeľu nechce, ale hádam to rýchlo ubehne.

Aké máte plány na budúci týždeň vy? Ktorá z Vás sa trápi s diplomovkou rovnako ako ja?

Prajem Vám pekný zvyšok nedele.


Momo

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára