.post-title { text-align:center; }

piatok 1. februára 2013

Moje obľúbené blogy - Beauty blogy II.časť

Prvý článok o mojich obľúbených  beauty blogoch bol veľmi úspešný preto pridávam druhú časť.




Suzi sa zaoberá prevažne nailart-om, nailpolish swatches-mi, no na jej blogu nádete aj makeup-ové inšpirácie a DIY. Má 144 followeriek (čudujem sa, že nie viac) a prvý príspevok pridala v novembri 2011. 

Z tvorby Suzi:

www.sisinfinite.blogspot.sk

 Na Sisinom blogu nájdete make-up inšpirácie, DIY, outfity, nailart inšpirácie, recenzie. Má prekrásne fotky. Recenzie píše veľmi dobré, vecné a prikladá k nim skvelé swatches. Veľmi sa mi páči, že k líčeniam pridáva aj fotopostupy. Momentálne má okolo 150 followeriek.

Z tvorby Sis:
 
  
www.makeupwithkatze.com

 Katze sa volá Lucia a jej blog mám rada najmä kvôli jej kecacím článkom. Nájdete tam taktiež makeup inšpirácie, recenzie, reviews. Jej blog má niečo okolo 270 000 zhliadnutí a 260 followerov.

Z tvorby Katze: 


Momo 

4 komentáre :

  1. ďakujem, príjemné prekvapenie pre mňa :-) moc si to vážim ;-) 144 je pekné číslo, ako moje číslo domu :-D inak by bola táto téma na trochu dlhší "rozhovor" :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. poznám a sledujem všetky okrem Sisi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeeeeej, dakujem, som rada ze sa ti blog paci :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem krásne Moni, je to pre mňa pocta ocitnúť sa na tvojom blogu :D :*

    OdpovedaťOdstrániť