.post-title { text-align:center; }

nedeľa 6. januára 2013

Sunday plans for next week

Takže prvý (skoro) týždeň z tohto roku je za nami. Mala som ho fakt zaujímavý. V novoročnom poste som pridala novoročný citát Brada Paisley-ho: "Dnešok je prvá, prázdna stránka 365-stranovej knihy. Napíšte dobrú." Nuž moja za začala písať sama. Teda nieže by som nemala v tom prsty, ale nerozhodovala som o tom len ja. V utorok mi prišiel telefonát, že ma prijali do novej práce na pozíciu recepčnej do hotela. Od vtedy som to riešila s aktuálnym šéfom, potom to už išlo samé, zbaliť si veci v teraz už bývalej práci a tak... Rozhodne prvé strany mojej 365stranovej knihy sa začínajú zaujímavo. Vlastne je to ako z románu, 2mesiace po rozchode nový rok a siedmeho nastupujem do novej práce, ktorá je oveľa lepšie ako tá predošlá. Či platovo, či prácou ako takou. Keďže tie čo čítate môj blog pravidelne asi viete, že som pred tým pracovala v obchode u súkromníka. Nuž toľko asi zhrnutie uplynulých dní, písala som Vám ho len preto, lebo môj budúci týždeň bude od týchto zmien dosť závislý. Takže, zajtra nastupujem do novej práce. Idem tam na pol desiatu. Bude to moc moc zaujímavé, som fakt zvedavá. V piatok som tam bola dať skopírovať svoje údaje na prihlásenie a hneď sa mi aj predstavili kolegyne. Stihli mi oznámiť, že v stredu budem už sama na nočnej. Čo mi aj vyhovuje, keďže idem ráno na skúšku. Takže zajtra a pozajtra sa musím učiť na ekonomiku územného rozvoja. Fujha. Hneď na nočnú sú musím zobrať materiály na ďalši predmet a to Ekonomiku investyčných projektov a môžem sa začať učiť aj na tú skúšku. Nuž darmo, skúškové obdobie. Našťastie to už dlho trvať nebude. Novou prácou príde nový režim, nový ľudia, nové prostredie a sama so sebou chcem urobiť zmeny. Vždy som vedela, že zmeny sú možné, lenže keďže som bola šťastná nepokladala som ich za dôležité. Chcem fakt písať moju knihu, tak aby bola zaujímavá. Ako som Vám to tu spomenula v článku Moje blogerské plány na rok 2013, plánujem sem na blog zaviesť môj denník chudnutia či ako by som to nazvala, takže zajtra začínam :). Ešte neviem či budem pridávať denne posty na túto tému, ale určite budú obsahovať recepty a podobné záležitosti. Tak sa môžete tešiť, poprípade sa pridať :). Na dnešok to bude asi všetko a zajtra mi držte palce. Budem Vám vďačná :). Ahoj...

1 komentár :

  1. monika držím ti palce v novej robotke dufam že sa ti tam bude páčiť... :)

    OdpovedaťOdstrániť