.post-title { text-align:center; }

streda 8. augusta 2012

Niečo na úvod

Milé slečny a dámy,

rada by som sa na úvod predstavila :)

Volám sa Monika, som mladá holka a milujem život. Milujem smiech, zábavu, priateľstvo, svoju rodinu a všetko čo mi spôsobuje úsmev na tvári.  Z tých hmatateľnejších vecí je to kozmetika, telová aj, dekoračná (som do nej blázon, na úkor mojej peňaženky), mám rada rôzne dekorácie do bytu, pekné módne doplnky, pekné botičky, milujem knihy a rada tvorím. Som veľmi nerozhodný a všestranný človek, ktorý rád vymýšľa, každú chvíľu ho baví a láka niečo nové a nedokáže vydržať pri ničom fixnom.
Mojou základnou filozofiou je, že život je veľmi krátky na to, aby sme ho strávili sami a znudene. Preto  trávim veľa času s priateľmi. S väčšinou sa poznáme už od škôlky a poznajú všetky moje zlé, aj dobré vlastnosti. Tie zlé si radšej nezisťujte, pár ich mám, ale dokonalá predsa nemôžem byť :) Neznášam hlúposť, vypočítavosť, faloš a zbabelosť...

Na mojom blogu budete nachádzať recenzie na kozmetiku, na knižky, na služby. Z času na čas Vám možno niečo uvarím, či upečiem. A možno Vám tu občas vylejem svoje srudíčko, či zdelím svoje zážitky...

Dúfam, že sa Vám môj blog bude páčiť :)

6 komentárov :