.post-title { text-align:center; }

štvrtok 23. augusta 2012

Alverde Mineral Rouge

Ahojte,
vraciam sa k Vám s recenziou na 
Alverde lícenku Mineral Rouge 20 Nordic Berry
Uchmatla som si ju v DM-ku v akcii za 1,99€. Lícenka je dosť výraznej tmavoružovej farby. Má skvelú konzistenciu, je veľmi pigmentovaná a dobre drží na pleti. Treba s ňou však pracovať veľmi opatrne a nepreháňať to s množstvom lícenky na aplikátore, inak môžete skončiť ako Christina na obrázku :). Samozrejme niektorým kočkám to vyhovuje, že ano, ale zdravú súdnosť to veľmi nevystihuje :). 

Viac Vám napovedia asi fotečky, takže nech sá páči ...




Promotion fotka produktu


3 komentáre :

  1. vyzera super ale ja by som sa ho asi bala... treba to stym vediet ona sa asi licila sama :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No je to dosť nebezpečná lícenka.. veľmi opatrne s ňou treba narábať.. už som sa pár krát popálila

      Odstrániť
  2. ta licenka je perfektna! odporucam, ja mam tu inu farebnost - teplejsiu, v nazve ma coral, nenapadne ma:)
    podla mna sa nanasa perfektne, staci stetec na licenku a troska sa pohrat:)

    OdpovedaťOdstrániť