.post-title { text-align:center; }

pondelok 7. januára 2013

Study? Shit !

Nechce sa mi! V stredu mám skúšku z Ekonomiky územného rozvoja a ešte som to nevidela. Áno, viem, lemra lemravá som. Hanba mi! Mal by ma niekto prefackať. Takže si teraz idem poznačiť do materiálov aspoň to čo mali na predošlých 3 termínoch. Áno čítate dobre, boli už tri a ani na jeden som neišla. Môžete ma prefackať zas. Takže si to idem teraz pozrieť, ale keďže mi ide vybuchnúť hlava bude to asi zaujímavé študovanie, ktoré ma už len dorazí. Zajtra budem zrejme vyzerať takto:


Tak mi držte palce :)

Inak dnes ten deň v novej práci bol taký skrátený, 3hoďky som nasávala stále viac a viac informácií a teraz mám v tom taký guláš, že dovi dopo. Zajtra idem zas, dám si to zopakovať aj druhou kolegyňou a snáď sa mi to už nejako ucelí. Bude musieť, keďže v stredu už idem sama na nočnú. Budem pracovať dva dni dennú-8mičku, dva dni nočnú-16tku a budem mať štyri dni voľna. Čo sa mi zíde počas skúškového a pred štátnicami. Lebo keď človek príde o pol šietej z práce už sa mu učiť nechce. Keď už bude po skúškach budem mať viac času aj chuti aj na workout. Tak sa teším :).
Dnes z môjho nového diet režimu nebolo nič, keďže som ráno neraňajkovala a keď som prišla domov o štvrtej klopkali mi oči od hladu, tak som natlačila včerajší rizek. Amen.

Prajem pekný zvyšok večera. 

Momo

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára