.post-title { text-align:center; }

piatok 21. februára 2014

Toto sú chlapi?!

Dnes to bude zoznam zopár maličkostí na chlapoch, ktoré mi prídu naozaj smiešne, či odpudzujúce. Nebude sa jednať len o zovňajšok, ale aj o povahové vlastnosti. Som zvedavá, či budete so mnou súhlasiť.

Ulízané vlasy
Chvála Bohu, tento účes nosí čoraz menej mužov. Ale ako to už býva, stále sa nájdu nejaké výnimky. A na tie sa ja nemôžem ani dívať. Nie je predsa nič lepšie ako chalan so strapatými vlasmi, do ktorých navyše môžete zapustiť svoje pršteky.
Zdroj
Dlhé nechty
Ja keď vidím na chlapovi dlhé nechty, to znamená dlhšie ako milimeter, tak mi to je proste proti srsti. Proste je to nepekné, neupravené a na ruky chlapa to nepatrí. Vlastne opekňovať to nebudem, zdvíha sa mi z toho žalúdok.
Ohryzené nechty
Rovnako nechutné sú mi však aj do krvy ohlodané nechty. A ešte keď si predstavím, že by sa ma nimi mal dotýkať. Uf.

Vytrhané obočie 
No áno, to je všetko fajn, že sa chlapi o seba začali tak starať, ale je naozaj potrebné vytrhať si obočie na tenučné kratučké čiarky? Nech si ho trhajú, keď ho majú zrastené, ale aby mal chlap tenšie a vytvarovanejšie obočie ako žena je trošku zženštilé a nemužské. By som povedala :). Jednoducho sú mi tie cukríky smiešne. Predstavte si fešáka z fotky ako Vás zachraňuje z plameňov, ako z reklamy na Axe. Že sa to nedá :).
Zdroj
Vyholené hlavy
Táto mánia je pre mňa proste nepochopiteľná. Neberiem to chlapom čo majú plešiny a preto si hlavu radšej vyholia. Ale keď si to dá niekto vyholiť, len preto, aby sa zdal byť drsnejším, je to podľa mňa hlúpe. Ja keď vidím tie vyholené hlavy behať po meste s pózou skrine, tak to vo mne rešpekt nevzbudzuje. Akurát tak nechápavosť.
Zdroj
Small head style
Vždy hovorím: "Škoda, že si niektorí chlapi nevedia posilovať aj hlavy." Príde mi niekedy smiešny ten pomer tela k hlave. Nevravím, že to platí u chlapov, ktorí posilujú v zdravej miere, vyzerajú lepšie, pôsobia mužnejšie a dobre sa toho aj dotýka :). O tom  potom. Ale keď sa vymakajú na dvojdverovú skriňu, ktorá má hlavu oproti telu v pomere: žltý melónik a nafúknutý Hulk, tak je to komické. Menej (sypačiek) je niekedy viac.
Zdroj
Funny gym boy
Tento tip mám najradšej, keďže mi po novom, odkedy chodím do fitka, bije najviac do očí. Predstavte si vymakaného (presypaného) chlapíka s mierne rozpaženými rukami, vražedným výrazom a o 3 čísla menším tričkom, ktoré má síce na prsiach pekne natiahnuté, ale na chrbte mu siaha asi tak 15cm nad pásom nohavíc. Cíti sa byť viac vymakaný, ak si kupuje o niekoľko čísel menšie veci, najlepšie ešte aj s výstrihom? Nieee, nevysmievam sa, ále kde... 
Zdroj
Novodobí gentlemani
So spolubývajúcou sa celkom oduševnene vieme rozčuľovať nad pripečenosťou dnešných chlapov. Teda tej väčšiny. Najradšej mám situáciu, kedy vystupujem/nastupujem z MHD s veľkým kufrom, ktorý ledva vláčim a nieže ti ani jeden z tých dnešných alfasamcov nepomôže, ale ešte ti aj stojí v ceste a ani ti neuhne. Vtedy si ja osobne celkom rada vybijem svoju zlosť a ironicky im poďakujem. Aj keď úprimne, pochybujem, že si to niektorí z nich zoberie k srdcu. Chúdence nechápu, že baby odpadávajú z mužov, čo sa vedia chovať k žene ako k dáme, a nie z dilinov, ktorých najväčší problém je, koľko toho večer vypiť. No a ak je to ešte aj fešák tak nie je o čom :).

Zdroj

Čakám dievčence (aj chlapci) na Vaše komentáre a názory.

MOMO


12 komentárov :

  1. Naprosto souhlasím! jediná věc co mi až tak nevadí je vyholená hlava. Některým to tak třeba sluší více než s vlasy:) Ale jinak naprostá pravda!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úplne s tebou súhlasím, hlavne v tých dlhých nechtoch, fuuuuj :D A v tom staraní sa o seba, tak mám pocit, že je na svete čoraz viac metrosexuálov, ktorí s takými "chlaskými chlapmi" nemajú fakt nič spoločné... chlap má byť chlapom :)
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne možno viac ako ulízané vlasy vadia dlhé vlasy. Proste vlasáči chlapi - nič pre mňa :D
    Ale chlapa s vytrhaným obočím som ešte nikdy nezaregistrovala. To fakt takí sú? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bývalému nebolo jedno v čom chodím, zrejme som mu len nedala dôvod ho tým vytočiť ;). A to, že žena nemusí nosiť halenky po zem ani netvrdím :) Sama ich nenosím a ako kamoš by si to mohol vedieť :). Prešvihnuté? Možno vo Vašom prípade (chvála Bohu), to naozaj neviem :) Nie si totiž jediný chlap na svete a Monika nie je jediná baba čo má partnera. Ale hocikto, kto čítal článok, to mohol zobrať osobne. To je už na každom, či sa v tom nájde alebo nie. Ja mám veľa priateľov a priateliek, neveril by si, aj mimo nášho rodného miesta a viem tak písať na základe viacerých báb. Veľa x sa mi stalo, že sa mi baby sťažovali a presne tými slovami, ktoré som použila. Nik nevraví, že sa týka teba, alebo ľudí ktorých poznáš. A som rada, že ju máš rád aj v teplákoch, opak som tiež netvrdila, koniec koncov, v róbe pred tebou nie je už 7rokov, či koľko ste to spolu ;). Tvoja kamarátka Monika ;)

      Odstrániť
    2. Jop.. a k tomu bývalému. Tiež keď mi niečo nepristalo mi to povedal. :) A ak mi niečo pristalo vedel to pochváliť. Síce nie často, ale z času na čas to z neho vypadlo :)

      Odstrániť
  5. mne sa páči, keď sa o seba chlap stará. ale len tak, aby o tom nikto nevedel :D teda- nevadí mi, ak používa kozmetiku, veď kto by chcel chlapa s hnusnými vyrážkami, ale zas keď to už preháňajú, to už prosím pekne nie.
    vyholené hlavy mi nevadia, páči sa mi jason statham :D ale aj tu platí, že sa to musí k danému chlapovi hodiť. možno by som zvládla aj úliz, ak by sa jednalo o "účes" na vhodnú udalosť
    na jednom blogu som videla, ako profivizážistka vytrhala chlapovi obočie... bolo to super- pretože mu ho len upravila, trošku zastrihla, vytrhala pri koreni nosa a stále to vyzeralo prirodzene mužne, ale lepšie.
    všetci ľudia na svete by sa mali riadiť heslom, že módne trendy nie sú na to, aby sme ich bezhlavo kopírovali, radšej nech každý ostane verný tomu, čo mu svedčí, než sa zhovadiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelá recenzia, súhlasím v podstate zo všetkým a najviac ma hnevajú tí dnešní tzv. džentlmeni, ktorí vidia že, žena nesie ťažký kufor a ešte sa jej vysmejú a sú drzí, žiadna pomoc z ich strany nehrozí. Najviac mi to prekáža pri cestovaní vlakom, kedy sa treba s tým ťažkým kufrom doslova vytrepať na nástupište. To ma vie riadne nahnevať.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ach podarenée :D to o tých nechtoch nemám ani ja rada - totálne ma to desí :D pobavila som sa

    OdpovedaťOdstrániť
  8. S väčšinou z tvojich bodov súhlasim :) O povahách niektorých chlapcov radšej pomlčíme ...:) Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To je blbosť čo si napísala, nie každý si holí hlavu aby bol zaujímavý prípadne aby vzbudzoval rešpekt. Trošku nad tým pouvažuj a zamysli sa.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. :D Pravdivé... a dost povedené :) Ke komentáři přede mnou bych ráda dodala, že slečna má asi nějakého vyholeného oblíbence, jinak to nechápu - přece jsi psala, že ostatní důvody chápeš a já to vidím stejně. :)
    Jediné co já bych naopak pochopila jsou dlouhé nehty - a dokonce spíše kombinaci ostříhaných nehtů na levé, dlouhých na pravé ruce (většinou z mé zkušenosti kytaristi). :D

    OdpovedaťOdstrániť