.post-title { text-align:center; }

streda 9. januára 2013

Rozžiarujúce perličky na tvár Dancefloor Diva od Avon

Ahoj holky,

konečne som nafotila produkt na ktorý sa Vám chystám už dlho pridať recenziu. Ako Vám už názov postu napovedal sú to Rozžiarujúce perličky na tvár Dancefloor Diva od Avonu. Tieto perfličky som si kúpila po pomerne dobrých skúsenostiach s ich bronzovými perličkami. Je to však des. Neľutujem, že som si ich objednala, lebo by mi zrejme do vtedy nedali  pokoj, kým by som ich nemala a samozrejme by som pre Vás nemohla pridať recenziu. Takže pekne podľa poradia:
 Obal je pekný, ale to je asi jediná pozitívna vec na celom produkte.
Zloženie produktu Vám nebudem vypisovať, aj tak to málo z Vás číta, ak by Vás to predsa zaujímalo kliknite si na fotografiu pre zväčšenie.

Pri fotení som veľmi nedomyslela ten bodkovaný podklad. Dosť sa odráža na obale produktu, keďže je čierny, lesklý.
Produkt má 22g a je pri ňom 24 mesačná doba spotreby.
Teraz k produktu... V skratke: des, prepadák, katastrofa, kozmetická nočná mora. Keď mám byť konkrétnejšia, produkt ako taký je farebne pekný, lenže konzistenciou a pigmentáciou je desný. Pri nabraní produktu na aplikátor som nemala púdrovú konzistenciu, ale masívne, nevyužiteľné drobky s ktorými sa nedá pracovať. Je to vyslovene bordel, ktorý sa z aplikátora len odpráši a na tvári Vám zanechá minimum, ktoré sa nijako nedá ani zaregistrovať. Takže keď už naozaj chcete silou mocou používať tieto perličky, tak jedine prstom, no aj v tomto prípade je pigmentácie mizerná, teda aby som bola presnejšia skoro nulová. Navyše v produkte sú aj malililinké glitre, ktoré sú tiež rušivé, aj keď je veľmi malá šanca, že sa na tvári vôbec udržia.
 Na tomto zväčšení fotky je na spodku nádobky vidieť konzistenciu v akej sa produkt zachytáva na aplikátore. Doslova drobený nevyužiteľný, nepigmentovaný bordel.
Na fotografii produktu na ruke vidíte asi 4vrstvy guličiek nanesené prstom. Fakt som sa potrápila, aby som aspoň nejakú viditeľnú pigmentáciu dosiahla.
Ako vidíte na fotke z katalógu, táto katastrofa stojí v pôvodnej cene 12€ !!! V akcii cca 9,90€. Ja som perličky kúpila asi za 7€, ale teraz keď viem aké sú, nedala by som za ne ani 1€.

Zhrnutie:
  • zlá konzistencia,
  • zlá pigmentácia,
  • zlá aplikácia,
  • privysoká cena.
 Momo

1 komentár :