.post-title { text-align:center; }

streda 2. januára 2013

Blogerské plány na rok 2013

Ahoj dámy a možno aj páni,
ako ste si po mnohých mojich kecacích článkoch mohli všimnúť tento blog ma veľmi napĺňa. Fakt mi teraz veľmi pomáha nehovoriac o Vašich pozitívnych reakciách, ktoré mi zakaždým pohladia srdiečko aj sebavedomie. Blogujem len krátko a nechápem prečo som sa do toho nepustila skôr. Nuž nevadí, tu je pár mojich tohtoročných blogerských plánov. Nie sú to síce všetky, ale momentálne mám tieto na pláne.


Videorecenzia na Remington Ci 95 kónickú kulmu,
Článok: Ženy, ktoré ma inšpirovali,
Porovnanie cien a služieb internetových kníhkupectiev,
Rozhovor s jednou z konateliek e.l.f. kozmetiky Lindou Saskői,
My favourite blogers,
DIY rám na bižutériu,
Moja zbierka kozmetiky,
Ako skladujem svoju kozmetiku,
Tag: Most amazing things from my childhood, ktorý prihadzovala aj naša purpurová lastovička + nejaké fotečky z časov, keď som bola krpec,
Recenzie,
Líčenia,
Nail art,
Recepty a iné posty.
A naozaj vážne uvažujem nad niečím ako denník chudnutia s tým, že sa s vami budem deliť o to čo papám (teda nejaké zdravé recepty), ako a kedy cvičím a podobne. Čo by ste na to povedali?



2 komentáre :

  1. máš krásny bolg... a na pár vecí z toho zoznamu sa fakt teším .. hlavne na DIY, ako skladuješ kozmetiku a oblubené blogerky :)
    a ešte som ťa chcela pozvať ma moj blog práve tam prebieha GIVEAWAY :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, tak to sa teším :) hlavne na porovnanie kníhkupectiev, rozhovor s Lindou, videorecenziu... ale fotky jedla nieee, bo keď ich u teba vidím, tak vždy vyhladnem a to nem dobre :-D

    OdpovedaťOdstrániť