.post-title { text-align:center; }

piatok 30. augusta 2013

Nominácia v Liebster blog Award

Veronika z http://onepieceofmypie.blogspot.sk ma nominovala do Liebster Award. Je to blogová cena za najlepší blog v kategórii blogov, ktoré majú menej ako 200 followerov. Táto nominácia je spojená s tagom 10otázok, 10odpovedí. Veronika označila viac blogeriek a vymyslela im otázky. Tak ich teraz zodpoviem. A zároveň veľmi pekne ďakujem za nomináciu !!!



1. Keby môžete zmeniť na sebe jednu vec, čo by to bolo?
Ťažká otázka. Je asi milión vecí, ktoré by som na sebe mala, či chcela zmeniť. Chcela a mala sa trošku líšia. Je veľa vlastností, ktoré na mne niektorí ľudia nemajú radi. Ale koniec koncom aj tie veci robia mňa mnou. Možno fyzicky by som vymazala svoj predkus a vymazala strie. Nuž s predkusom plánujem zatočiť strojčekom a dúfam, že sa na strie tiež vymyslí nejaký zázrak.

2. Vybrali by ste si radšej kvalitný šampón, alebo balzam na vlasy?
Radšej šampón, ak je kvalitný šampón, tak by mala byť menšia núdza o balzam. Či nie?

3. Aký je Váš obľúbený ženský magazín?
EVA a EMMA, niekedy LaFamme.  Prídem do stánku, vyžiadam si všetky tri, mrknem na titulku a podľa nej si vyberiem, ktorý zoberiem. Aj keď sa mi zdá, že v EMME a EVE je pomaly viac reklám ako článkov.

4. Aká je Vaša predstava obľúbenej dovolenky?
More, fakultatívne výlety, historické budovy, teplo, pekná príroda a ultra mega sexi chlap, ktorý ma ľúbi :).

5. Máte v živote nejaký idol, ktorý je Vám vzorom?
Vzorom sú mi všetci inteligentní ľudia, ktorím nikdy nestačí to čo majú, ale stále pracujú na tom, aby dosiahli viac. Vzorom mi je Linda Saskőiová, ktorá sa stále posúva ďalej a maká na sebe, napriek ťažkostiam, ktoré ju v živote stretávajú (ako každého z nás, takže sa nevyhovárajte). Možno niektoré viete, že je to spoluvlastníčka GLV Cosmetics s.r.o., ktorá je dodávateľom a predajcom e.l.f. kozmetiky na Slovensku. 

6. Aké je Vaše vysnívané povolanie, smerujete k nemu?
Moja vysnívaná práca nie je konkrétna, no viem, že by som chcela mať prácu, ktorá je kreatívna, zaujímavá, s možnosťou učiť sa nové veci, spoznávať nových ľudí. Bavilo ma keď som chodila domov z práce unavená, no s pocitom, že som niečo dosiahla, že som podala dobré výkony a moja práca má pozitívne a výrazné výsledky. Takú prácu chcem mať.

7. Aký je Váš obľúbený citát?
Nemám rada citáty. Určite v sebe nesú pravdu, no nemám rada, ak niekto vypisuje a kopíruje citáty iných a pritom sa nimi sám neriadi. Ľudia radi kopírujú napríklad na facebooku myšlienky iných, no sami žijú opačne, ako tie citáty hovoria. Mám jediné moto, je to síce klišé, ale mám ho rada: Život je krátky a máme ho len jeden. Kto si z toho čo vezme, je len na ňom. Niekto chce byť čo najbohatší, iný chce mať čo najviac priateľov, inému stačí záhradka, či čipsy pred telkou. Ja som na tom inak...

8. Aký je Váš obľúbený módny trend, prípadne celkový štýl obliekania?
Páčí sa mi ženské, nežné obliekanie 40.-50.tych rokov. No dám na seba aj tričko s logom MTV, ak mám na to náladu.

9. Aký je štýl hudby, ktorý preferujete, prípadne konkrétni obľúbení interpreti?
One Republic, Red Hot Chilli Peppers, Coldplay, Snow Patrol a hocičo z komerčnej hudby čo sa mi zapáči.

10. Prečo bloguješ?
Blogy som začala čítať asi pred rokom aj pol. Vždy som mala plnú hlavu myšlienok a preto som sa rozhodla, že ich teda vypustím práve prostredníctvom blogu. Mimo toho som blázon do kozmetiky a keďže mi mnoho recenzií na iných blogoch pomohlo, rozhodla som sa, že sa podelím aj ja so svojimi skúsenosťami s rôznymi produktmi.

Teraz nasleduje nominácia blogov, ktorým by som udelila toto ocenenie ja a otázky pre blogerky, ktoré ich píšu.

Otázky:
1. Akú šialenú farbu by si vyskúšala na svoje vlasy?
2. Aká je tvoja obľúbená kniha?
3. Ktorá známa žena z histórie by si chcela byť?
4. Ako ďaleko by si bola ochotná cestovať za prácou, ak by si vedela, že to bude tvoj vysnívaný job?
5. Čo je pre teba v živote to najdôležitejšie?
6. Čo sú podľa teba najväčšie hodnoty človeka?
7. Čo je najodvážnejší krok, ktorý si v živote urobila?
8. Veríš v osud?
9. Čo ti z detstva chýba najviac?
10. Čo je to najkrajšie miesto, kde si doteraz bola?

Nominované blogy:

Ďakujem ešte raz veľmi pekne za nomináciu!!!

MOMO

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára