.post-title { text-align:center; }

utorok 9. októbra 2012

Nové úlovky

Ahoj holky, 
dávno som sa neozvala. Ako sa máte? U mňa to celkom ujde, až na to, že sa už aktívne začala škola a popri práci to nieje nič zábavné. Našťastie som v poslednom ročníku. Dokonca mi uznali jednu skúšku z bakalárskeho štúdia na inej škole. Čo ma fakt potešilo.Musím si však začať písať diplomovku a ma už tak neteší. Hlavne ak musím odovzdať 20 strán v strede novembra a nemám ani riadok. Mala by som sa do toho pustiť :).

V dnešnom poste by som sa len tak krátko chcela pochváliť s mojimi novými úlovkami do zbierky bižutérie  a doplnkov do vlasov. Obe veci som si kúpila v Dore v Nových Zámkoch. Dora ponúka prekrásnu bižutériu, doplnky do vlasov, šatky a podobné maličkosti, ktoré nás robia krajšími. Ja som si kúpila náhrdelník a sponu do vlasov. Náhrdelník stál 7€ a spona 3€.




Prajem Vám pekný deň :).




2 komentáre :

  1. niektoré inšpirácie sú skvelé... :-)
    Páči sa mi blog...Pridávam sa k čitateľom...
    http://stylzeny.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť