.post-title { text-align:center; }

streda 20. februára 2013

Sigma SPA™ Brush cleaning glove

Ahoj holky,
ako sa Vám darí? Ja musím povedať, že super. Konečne som sa rozhýbala nejakým smerom, ktorý sa mi aj páči. Nový job je super, skúšky mám porobené, mám perfektné spolubývajúce, fajn kolegov a už som si dosť zvykla na new life. Paradajs :).

Dnes to nebude nič extra. Bude to len menšia info o Sigma novinke. Dnes ráno som to našla na nete a tak veľmi sa mi to zapáčilo, že hneď po tom ako som si pomyslela "toto CHCEM", mi napadlo, že sa s Vami s touto skvelou novinkou podelím. Nie, nemám ju ešte doma, zrejme si počkám na lacnejšiu verziu, lebo pochybujem, že by mi Sigma poslala niečo takej hodnoty, pri sledovanosti 66followerov a ja teda na to peniažky nemám. 

Takže k veci.
Jedná sa o rukavicu na čistenie štetcov od Sigmy. 
Sigma Spa ™ Brush Čistiaca rukavica bola špeciálne navrhnutá ako rýchly, jednoduchý a účinný spôsob pre hlboké čistenie make-up aplikátorovRevolučná pomôcka ponúka celý rad nevyhnutných textúr a povrchov pre odstránenie všetkých make-upov zo štetcov pri použití iba malého množstva čistiaceho roztoku. Obojstranné rukavice poskytujú kompletný čistiaci proces ako pre ochranu aplikátorov, tak i a ochranu vašich rúk.
Neviem ako vy, ale ja si čistím svoje aplikátory tak, že ich štetinky namočím do vody, nanesiem na ne kvapku šampónu na aplikátory od e.l.f. a krúživými pohybmi na dlani ich čistím. Potom aplikátory vypláchnem teplou (nie horúcou) vodou, vyutieram do uteráku a zavesím dole štetinkami, aby preschli. Nie je to nič ťažké, no ruky mi to dosť vysuší a vyšúcha. Preto mi príde táto rukavica ako skvelá pomôcka.

Kúpite ju na stránke Sigmy za 39dolárov. Čo mi naozaj nepríde draho, ale keby mám peniaze navyše určite si ju objednám.


Momo

5 komentárov :

  1. zaujímvaý nápad :) som zvedavá ako to čistí

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásny blog pridávame sa :) D+S

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak toto ma teda nijak nezaujalo :) Príde mi to celkom zbytočné, teda neviem, ale mne nerobí problém tie štetce raz za týždeň vydrhnúť v dlaniach :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to zajímavý, ale nechtělo by se mi za to utrácet :D.

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť