.post-title { text-align:center; }

pondelok 13. augusta 2012

LMFAO koncert

A je to tu !!! Zajtra idem na LMFAO koncert do BA so svojou láskou, sestrou a pár priateľmi.




Za celou udalosťou sa skrýva milý príbeh :), tadááááá:

Treba dievčence vedieť, že môj herec miluje ich hudbu, ich bláznovstvo a ich shuffling :)
A keďže v auguste bude mať narodky, rozhodla som sa, kúpiť mu lístky na ich koncert. Prvý pokus sa konal minulý rok, keď mali vystupovať v Prahe. Lístky sa však minuli bleskovo a kým som sa to ja, neinformovaný a neaktuálny človek dozvedela, bolo neskoro. Až mi v marci napísala priateľova sestra, že budú vystupovať aj v BA. Začal sa lov na lístky. Keďže ešte neboli v predaji, sledovali sme ich denno denne na nete. Až mi zavolal kamarát (tiež veľký fanúšik), že už v predaji sú. Bolo dosť desivé, ako sa lístky predávali, za minutku sa ich minulo aj 10 a my sme sa začali obávať, či ich vôbec zoženieme:) Je nás 8 čo pôjdeme, z toho krásavec môj jediný o ničom nevedel, ďalšie dve nemali vlastné účty, ja dostávam plat cash, kamarát má obmedzené denné výbery a ďalší ani nevedeli čo ten internetbanking je :D. Takže sme nakoniec lístky rezervovali a kamarátova maminka (pozdravujem) nám ich vyzdvihla.

Keďže mi ich kamarát (z iného mesta) potreboval odovzdať, dohodli sme sa, že mi ich dá, keď pôjdem k priateľovi na víkend. Hercovi som zavolala, že mi bude vlak meškať a kým on mal prísť po mňa na vlakovú,  kamarát mi ich mal dať... Mal... Jedno z poznávacích značiek môjho pokladu je, že vždy, všade mešká. No ako na potvoru prišiel skôr ako mal a tak sme sa tam všetci romanticky stretli na vlakovej stanici. Kamarát ho odlákal preč a jeho priateľka mi zatiaľ podala lístky. Poviem Vám, boli sme nenápadní ako hovná v tráve :D

To, že pôjdeme na koncert som pred ním tajila peknú chvíľu. A verte mi bolo to veľmi ťažké. Si predstavte svojho priateľa, ako sleduje ich klip a keď čoi len otvoríte ústa povie Vám: " ..ticho, sústredím sa.." !!! Mal by mi niekto udeliť zlatú medailu :).

Mirec sa dozvedel, že ideme na LMFAO koncert počas našej dovolenky. Bol trošku mimo, ale ja viem, že sa tešil.

Myslím, že takýto darček je oveľa hodnotnejší ako nejaký parfém, opasok, peňaženka, či oblečenie. Samozrejme, všetko z toho už má, no po čase človek stratí nápady a nevie čo chlapovi kúpiť. Oni to majú oveľa jednoduchšie. To nie je fér :)

Čím originálnym ste potešili vy vaše lásky krásky?


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára