.post-title { text-align:center; }

utorok 21. augusta 2012

Shopping

Ahojte :)
Dnes som bola na nákupoch v DM. Pôvodne som si išla kúpiť len got2be powder za zväčšenie objemu vlasov no samozrejme, už keď som tam bola, musela som očekovať všetky regály. Inak by som to asi nebola ja. Objavila som pár vecí v akcii a neodolala som. Fotečky ešte nie sú reálne, pretože som ešte v práci, ale prikladám Vám sem aspoň promotion fotky z netu, lebo som sa už nevedela dočkať kedy sa pochválim. Toto je môj dnešný úlovok :) (+ jeden mono alverde tieň, ale na nete som nenašla správny oditeň, tak som vás nechcela zavádzať :) )

Určite onedlho prihodím na blog aj recenzie na tieto produkty, tak sa máte na čo tešiť :)


6 komentárov :

  1. tiez tak chodim po DM a hadzem do kosika, povacsine u mna vyhravaju laky :D

    sensesnails.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peknučký blog máš...asi sa k tebe budem chodiť inšpirovať :)

      Odstrániť
  2. Tú tekutú linku od She mám aj ja no nie som uplne spokojná ten aplikátor je dosť na figu a čierna nie je taká intenzívna ako by som si predstavovala... ale ak môžem odporučiť ak chceš strašne super očnú linku na ktorú ja nedám dopustiť tak je to od miss sporty - Studio LASH Eye Liner (001 Extra Black).... má super tennký a ,,pružný,, aplikátor a kto vie a má v ruke ten tah na nanesenie liniek tak nemá problém.... nebola ani drahá do nejakých 2,50 ale za tu cenu .... som jej verná už hodnú chvíluku (len toľko k tomu) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti krásne za tip. určite ju vyskúšam. mne sa na linke od She nepáči, že mi zlepuje mihalnice...

      Odstrániť
  3. Prihodila by si recenziu aj na púder na zväčšenie objemu vlasov? Lebo tiež som po ňom pokukovala, no veľmi týmto veciam neverím, tak recenzia by sa aj zišla :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite recenziu pridám :)Budem sa snažiť čo najskôr;)

      Odstrániť