.post-title { text-align:center; }

piatok 1. novembra 2013

Super sprcháč za drobné


Moja spolubývajúca verí, že čím je vec drahšia, tým je lepšia. Túto teóriu u mňa už dlho vyvracia prax. Už dávno som zistila, že pravidlo drahé - dobré a lacné - mizerné neplatí. Nedávno som tak blúdila medzi sprchovými gelmi v drogérii a pohľad mi utkvel na sprchových géloch Radox. V ruke mi skončil sprchový gél s vôňou "milk and magnolia" a hneď po ovoňaní putoval do košíka. Veď prečo nevyskúšať?!


Tento krémových sprcháč je naozaj super. Čo je u mňa veľkým plusom pre tento produkt je to, že veľmi dobre pení, takže je s ním radosť sa sprchovať. Vôňu má skvelú a u mňa osobne ju dlho cítiť dlho po osprchovaní. Samozrejme to závisí aj od pH pokožky. Ak sa mám pozrieť na hydratáciu pokožky nemôžem povedať, že by ju nejako extra hydratoval, nejde však predsa o krém. Na druhej strane však ani pokožku nevysušujeUrčite odporúčam vyskúšať!




 Cena sa pohybuje okolo 1,50€ za 250ml.

Momo

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára