.post-title { text-align:center; }

utorok 10. septembra 2013

3 chyby, za ktoré to majú u mňa blogerky za 5!

Mäkčene, čiarky a dĺžne? Načo?!

Dnes som klikla na jeden blog, jednej blogerky, ktorá písala asi takto: 
"ma podla mna upne dokonaly odlisny tip top styl !! satnik, botnik, sperky vsetko ... urcite by som si ani ja neobliekla vsetko, ale babe to sedi, je tym ina svojska, a skor si ju predstavim v nejakom priesvitnom tricku a ruzovych leginach". 
OH MY GOSH! Akokoľvek mi môžu plynúť myšlienky rýchlo, naťukám ich a potom to prebehnem a skontrolujem, či tam nemám nezmysly. Ja netvrdím, že v textoch nemám gramatické chyby, ale aspoň sa snažím ich skontrolovať a opraviť. Prisahám, tejto blogerke chýba už len to, aby písala namiesto obyčajného V-čka dvojité. 
(Milá blogerka, nehnevaj sa, že som ťa neuviedla ako zdroj citácie, ale pochybujem, že by si chcela takúto reklamu. Ja osobne by som sa hanbila ako pes.)

Skopírovanie motta - nový post

Toto je kreativita blogera?! Skopírovať motto?!  No tak!

"Ja na reklamách na blogu nezarábam, naozaj!"

No tak, každý veľmi dobre vie, že za každý klik na reklamu, ktorá je umiestnená na blogu dostane bloger nejaké drobné. Nie je to veľa, možno zopár centov, ale tie sa tiež vedia nazbierať, ak má niekto niekoľko stoviek návštev denne, že ano. Nejde o to, že koľko bloger zarobí, ani o to, že zarobiť chce! Na tom nič zlé nie je. Vadí mi, že to popiera!


Je mi jasné, že môj blog nie je 100%-ný, ale tieto záležitosti mi na blogoch a blogeroch jednoducho prekážajú.
 Milé čitateľky, môžete so mnou súhlasiť, no nemusíte. Toto je môj názor a Vy máte samozrejme právo na ten svoj. 


MOMO

6 komentárov :

  1. Je jasné, že každému sa niečo na iných blogoch nepáči. Každý máme svoje preferencie. Mňa osobne dokážu vytočiť hrúbky, keď niekto nevie, kde sa aké Y/I píše. Potom mi vadí, ak má blog nečitateľné pozadie. a ešte je toho určite viacej, len si momentálne nespomeniem.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hrubky dokážu odpustit. Vadí mi ale blogerky, které jsou ochotné recenzovat klidně i psí granule, jen když je dostanou zadarmo (ty psí granule byly samozřejmě nadsázka)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neuveris, ale ja som niekde fakt videla recenziu na daky psi box.. :D

      Odstrániť
    2. Katze presne viem koho máš namysli.. Keď robila predtým na FB anketu či má na spoluprácu pristúpiť, tak som jej napísala, že je to na beauty blog totálne odveci téma, hoci každá druhá čitateľka má zvieratko.. Neposlúchla a tým aj v mojich očiach je o krok bližšie k titulu "blogokopka" (tak volám baby, ktoré blogujú kvôli produktom zadarmo).

      Odstrániť
  3. super pravdivý príspevok ! :)


    pridaj sa k mojej prvej giveaway ak máš záujem: http://lifewithstylebysaj.blogspot.sk/2013/08/tak-dnes-ziaden-prispevok-o-dnes-som.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mna raz upozornila jeden anonym na to, že ju rozčuluje, keď nepíšem čiarky a veľké písmená na začiatku prvej vety. Od vtedy si na to dávam pozor :)
    Ale nikdy nezačnem písať veľké písmeno v nadpise článku :)

    OdpovedaťOdstrániť