.post-title { text-align:center; }

streda 8. mája 2013

Oslava menín v kubánskom štýle

Práca v hoteli je v Bratislave výhodná tým, že ste informovaní o všetkých akciách, ktoré sa v Bratislave konajú. Máme tu plno informačných letákov pre hostí, ktoré rada študujem. V jednom z nich som objavila aj Case del Havana coctail bar and restaurant v starom meste, kde hráva kubánska kapela živú, nefalšovanú, kubánsku hudbu.
Keďže som včera mala meniny, rozhodli sme sa s mojou kamarátkou a jej priateľom skočiť do tohto podniku. Vychytili sme posledný nerezervovaný stôl neďaleko kapely. Hudba bola skvelá. Netrvalo dlho a už vrteli bokmi prví odvážlivci. Za chvíľku sme prepadli kubánskej hudbe aj my. Pri tej atmosfére sa inak ani nedalo. Boli tam aj černosi, ktorí boli asi známi členov kapely. Oni to vrtenie riťou a pleciami majú asi v krvi. Málokrát uvidíte chalapa, ktorí sa vie tak vrtieť, ako JLo. Keď kapela dohrala, pustili kubánsku hudbu a z kaviarne sa stala kubánska diskotéka so spotenými vlniacimi sa telami. Tancovali sme nakoniec do druhej rána. Bolo naozaj skvelo. Určite tam pôdeme aj najbližšie. Foťák som so sebou nebrala, preto Vám prikladám fotky podniku stiahnuté z internetu. Hádam sa nenahnevajú :) Pokiaľ budete v Bratislave, alebo ste z Bratislavy, ale v tomto podniku ste ešte neboli, určite tam raz zavítajte.


Latinsko-americké tance sú veľmi vášnivé, divoké a plné erotiky. Vyzdvihujú ženskosť, sexualitu a sú veľmi rytmické. Nabiehajú mi zimomriavky z tiel tanečníkov, ktorí ich tancujú. Hlavne sa mi teda páči predstava kubánskych mužov o kráse ženy. Pre nich nie je žena tá, čo má 50 kíl. Majú radi plnšie tvary, ženy na ktorích je čo chytiť. Konečne niekto, kto to ocení :D a musím uznať, že plnoštíhle ženy s plným zadkom, plnšími stehnami a bokmi, tieto tance vedia oveľa lepšie, ako štíhle kočky. To som mala možnosť vidieť aj včera. Slim kočky, neukameňujte ma za tento postreh, ale je to naozaj tak. My máme tiež niečo do seba predsa ;) .

 Nech sa páči, trošku kubánskej kultúry a tanca na nabudenie kubánskej nálady...



Momo

4 komentáre :

  1. Suhlasim, tento podnik mam velmi rada...citim sa tam ako v "Hriesnom tanci". Uzasna atmosfera,....hudba, ktora Vas na chvilu prenesie do horucej Kuby a vycari nezabudnutelnu noc :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, píšem asi tak odveci, nie k tomuto článku :) Našla som Tvoj blog náhodne, po kritike v komentoch jednej asi "úspešnej" slečny na Berylkinom blogu. Napísala že Tvoj blog je nuda a asi sa potvrdilo, že aj negatívna reklama, je reklama, tak som si na Teba klikla :) A mne sa teda veľmi páči:) Páčia sa mi články zo života a v podstate aj z Tvojho súkromia :) Týmto Ti chcem vyjadriť podporu a rada si ešte v Tvojom blogu spätne polistujem :) Ja mám tiež blog, tak ma môžeš prísť kuk - http://onepieceofmypie.blogspot.sk/
    ale nemusíš, nepíšem Ti to preto :) Prajem pekny den :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Veronika, ďakujem pekne za pochvalu. Beriem aj názor anonyma, je to otázka vkusu. Ešteže ho nik nenúti nasilu čítať môj blog :)). Na tvoj blog som si klikla a je naozaj podarený, nájdem tam kadečo. Už aj sa pridávam k followerom :)

      Odstrániť
  3. tento podnik je naozaj skvelý a ako píše slečna vyššie atmosféra tam je naozaj ako v hriešnom tanci, navyše výborne varia a o skvelých koktailoch sa ani nezmieňujem:)))

    OdpovedaťOdstrániť