.post-title { text-align:center; }

pondelok 10. decembra 2012

Plan for this week + random pics

Ahoj holky,

aký ste mali víkend? Ja som bola v Bratislave na vianočných trhoch s mojimi priateľmi. Bolo úplne parádne, zima jak v Rusku, ale dali sme si skvelú cigánsku, lokše, varené vínko, punč a medovinu. Poviem Vám atmosféra skvelá. Už som sa dávno tak dobre necítila. Takže priateľov pozdravujem a dúfam, že im nevadí, že pridám nejakú tú fotku :). 

Rozhodla som sa prispievať pravidelným nedeľným postom, kde sa s Vami podelím s mojimi plánmi na ďalší týždeň. Samozrejme som na to hneď včera zabudla, takže post pridávam dnes.

Tento týždeň bude pre mňa dosť náročný, keďže mám v piatok skúšku a musím odovzdať 2seminárky + jednu úlohu profesorke. Paráda. Vysnívaný program. V utorok si beriem z práce pol dňa voľna. Treba vedieť, že naša malá Sofia je veľmi šikovné dieťa a už po niekoľký krát ide na súťaž v recitovaní. Minulý rok dokonca vyhrala 1.miesto! Takí sme boli všetci hrdí, viete si predstaviť. Náš malí soplík :). Chúďatko ma každý rok volá, aby som ju prišla pozrieť, stále som však musela do práce. Človek stále odkladá to dôležité, aby si ho v práci vážili. Nakoniec si Vás nevážia aj tak, a vy prídete o také zážitky, ako vidieť víťazoslávny úsmev vašej 9ročnej sestričky. Takže som sa rozhodla, že tentoraz ju pôjdem podporiť. Mimo študovania si plánujem hneď teraz rozposlať životopisy. Je to už každodenná rutina. Nový job teraz potrebujem ako soľ. Momentálne pracujem v Nových Zámkoch. Práca mi vyhovuje, lebo sa popri nej kľudne môžem venovať škole. Nedávno však nastali v mojom živote také zmeny, ktoré si vyžadujú úplnú zmenu prostredia, vrátane práce, bývania a hlavne spoznávania nových ľudí. Bratislavy som sa stále obávala ako dedinské dievča. Bála som sa cestovania, bála som sa, že by som sa stratila, že by som nastúpila na zlú MHD, etc. :) Áno viem, blaváčky, keď to teraz čítajú smejú sa mi. A teraz vlastne s nadhľadom sa smejem aj ja. Ak to predsa zvládajú ostatní, prečo by som to nezvládla ja. Takže holky, ak sa bojíte, že niečo nezvládnete, že by to bolo na Vás veľa, či sa len obávate niečoho nového, tak si pomyslite na to, že nik iný neovplyvňuje Váš život len vy. Lebo akokoľvek sa môžete spoliehať na niekoho druhého stále je to bytosť, ktorá bojuje v živote, tiež len sama za seba a kľudne Vás môže nechať v štychu. Postavte sa na vlastné nohy, povedzte si "A DOSŤ, AK TO ZVLÁDAJÚ INÝ, ZVLÁDNEM TO AJ JA!". Pozrite sa na všetky tie úspešné ženy okolo Vás, tiež im nepadlo všetko do náručia len tak.  A takou istou úspešnou ženou sa chystám stať aj ja. Akokoľvek prehnane to znie, kľudne to môžete brať ako slovo do bitky. A dúfam, že sa ku mne pridáte a takisto na sebe budete makať.

Prajem Vám krásny týždeň plný úspechov a budem rada, ak sa so mnou podelíte aj vy so svojimi plánmi. Možno sa navzájom inšpirujeme :).

Takto mi včera pomáhala malá Sofia s pečením šunkovo-syrových slimáčikov.



2 komentáre :

  1. Momo, MHD sa nemusis bat - ja som z BA ale nemam sajnu, co kam chodi (okrem 78), preto je u mna jednou z najcastejsie navstevovanych stranok imhd.sk a tam 'Planovac cesty' ;P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Momosbeautydiary10. 12. 2012 10:28

      Jej, ďakujem za tip. Určite to využijem. Len si najprv nájsť tú prácu. :)

      Odstrániť