.post-title { text-align:center; }

streda 14. novembra 2012

My bucket list

Ahoj kočky,

tento post naozaj nie je recenzia na rúž od Essence, no myslím, že by Vám mohol dať viac.  Samozrejme nie konkrétne môj "Bucket list", ale minimálne sa zamyslíte nad tým svojím. 
Koho zaujíma môže si ho teda prečítať.


Ako som Vám už spomínala milujem film The Bucket List. Je to film o dvoch pánoch po 50tke. Obaja žijú v iných životných podmienkach a nepoznajú sa. Jeden, Edward Cole, má majetok, ale nemá rodinu ani blízkych. Druhí, Carter Chambers, utomechanik je všedný človek, ktorý síce nemá veľký majetok, no má krásnu rodinu, ktorá ho miluje. Stretnú sa v nemocnici na onkológii. Ich povahy sú rozdielne, no po čase ako ležia spolu na izbe, nájdu k sebe cestu a začnú si rozumieť. Diagnóza oboch je najhoršia aká v tomto prípade môže byť a navyše nemajú už veľa zvyšného času. Jedného dňa Carterovi vypadne z ruky zoznam - The Bucket list. Je to zoznam vecí, ktoré chcel počas života zažiť, vyskúšať. Edward ho nájde a navrhne mu, aby ho spolu zrealizovali. On má peňazí dosť, otáznym je len čas, no nemajú čo stratiť... Alebo?


Každý z nás má v živote svoj Bucket list. Aj ja ho mám, priebežne do neho v duchu nejaké veci prihadzujem, no väčšinou sú to maličkosti. V závislosti od zmien v mojom živote sa niekedy môj "bucket list" mení, ale podstata ostáva. Možno je to naozaj osobný post, ale myslím, že to nie je nič čo by som mala tajiť. Koniec koncov, je lepšie v živote snívať a makať na splnení snov, ako nemať žiadne a nechať sa unášať časom.

Veľmi sa mi páči citát Marka Twain-a:

"Neodpútavaj sa nikdy od Tvojich snov! Keď zmiznú, budeš ďalej existovať, ale prestaneš žiť."

Momos Bucket List:

Dokončiť školu
Veľa cestovať a spoznávať svet
Žiadnu možnosť v živote neprepásť
Mať vlastnú domácu knižnicu
Fotiť
Ísť so sestrami do Disneylandu
Znova navštíviť Paríž
Vidieť pyramídy
Byť milovaná, taká aká som
Udržať si dobré vzťahy so svojimi priateľmi a rodinou
Byť aktívny Dobrý anjel
Letieť
Stráviť v Louvri celý deň
Ísť do Osvienčimu
Otvoriť si obchod s darčekovými potrebami
Pravidelne chodiť do divadla
Nájsť si prácu, ktorá by nenapĺňala len moju peňaženku, ale aj môj život
Chcem, aby si ľudia moje meno pamätali, nie ako celebritu, ale ako človeka, ktorého ľúbili a ktorý im do života niečo dal.





5 komentárov :

  1. Jeeej, krasny post a dost mame spolocnych. A inak, ani den v Louvri nestaci.. na Louvre nestaci ani tyzden, otec mal tri dni a nestihol ani polovicu :) Krasne, naozaj krasne priania, snad sa ti vsetky splnia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Armen. V Louvri som bola aj ja, mali sme len 6-7hodín rozchod a naozaj to bolo veľmi málo...

      Odstrániť
  2. monika,veľmi krásny "bucket list".mala by som si ho napísať aj ja,idem tuším na to.pri takýchto veciach si človek veľa uvedomí.ďakujem za takýto post:)) a krásny dník prajem.a nech sa ti splní všetko:).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem pekne..aj tebe pekný deň

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahojky.. Hezký blog:) Zvu tě k sobě na blog na giveaway o výrobky značky Sephora:)
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť