.post-title { text-align:center; }

utorok 16. októbra 2012

Jesenná únava?

Ahoj holky moje.

Som mŕtva. Neviem či som úplne neni normálna, ale u mňa je to tak trošku vymenené. Na jar som fit, plná elánu, dlhšie je svetlo, sú výhliadky na pekné počasie, stále je teplejšie, človek sa teší na leto. Tak aká jarná únava?! U mňa je to naopak, unavuje ma jeseň. Áno, sú krásne farby všade, ale skôr sa stmieva, zima sa blíži. Po tme budem chodiť do práce, po tme domov. Celé zle. Preventívne mám soplík a depku z mrzutého počasia. Och got...


Pritom mám toľko produktov doma na zrecenzovanie, plno nápadov na jesenné dekorácie, plánujem si urobiť rám na náušnice. Uff... Musím sa pozbierať, nájde sa niekto kto ma vyfacká? :))

Čestne, pioniersky Vám sľubujem, že sa dočkáte týchto postov :
  • nejaké recenzie 
  • moja zbierka kozmetiky
  • ako skladujem svoju kozmetiku
  • laky na nechty a "nail looky"
  • random fotky
  • Tag: Most amazing things from my childhood, ktorý prihadzovala aj naša purpurová lastovička + nejaké fotečky z časov, keď som bola krpec
  • DIY na rám na náušnice, niečo také ako na pridaných fotkách.







Samozrejme to nie je vše čo plánujem, ale nemôžem Vám všetko prezradiť.

Ďakujem Vám za všetky Vaše zhliadnutia, aj za pridanie sa k followerom. Už ich je presne 32 :).
 No možno sa blogerky, ktoré ich majú 1500 smejú, ale ja sa teším, každej novej tvári, ktorá ma "followuje" a vážne si to cenním.
 Cmuk, cmuk, cmuk, cmuk, cmuk : D
 Pridajte sa aj na moju facebooku stránku, kde denne prihadzujem nejaké looky a všetko čo sa mne páči :) 
Sľúbila som, že keď sa tam nazbiera 50 like-ov spravím prvú giveaway :) 
Cena bude Matte tieň od e.l.f. kozmetiky, úplne nový, zabalený produkt. 

Prozatím Vám prajem krásny deň.




3 komentáre :

  1. som na tom podobne s tým jesenným smútkom..a nápadov tooľkoo,ale neviem sa dokopať.treba sa prekonať :) a ešte niečo som chcela napísať,ale naozaj si nedokážem spomenúť teraz že čo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) určite napíš, keď si spomenieš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už som Ti davno chcela povedat že robis skvely blog.Dufam že ešte dlho budeš.Dakujem za tvoju pracu a inšpiracie.

    OdpovedaťOdstrániť