.post-title { text-align:center; }

piatok 7. septembra 2012

Balea Lovely Raspberry

V sobotu som si kúpila v Dm-ke sprchový gel Balea Lovely Raspberry. Mali ich v akcii za 0,99€. Ovoňala som ho a hneď dva kusy som šupla do košíku. Bez váhania. Ach tá vôňa... Zamilovala som sa. 

Po odskúšaní som zistila, že produkt bohužiaľ nie je taký super ako vôňa sľubuje. Sprchový skoro vôbec nepení. Čo sa mi na ňom vôbec nepáči. Vôňu je po opláchnutí a vysušení pokožky ešte chvíľu cítiť, ale dlho na tele nevydrží. Nejakú extra hydratáciu som ešte nezaregistrovala. Ak si však zoberiem pomer ceny a kvality, tak to nie je až také zlé. Veď čo by som chcela za 0,99 €. Druhý kúsok poputoval mojej 9ročnej sestričke Sofii, tá sa mu veľmi potešila. Je to taká herečka krpatá. Na hody sme sedeli v cukrárni, ona vytasila z kabelečky parfém Disney a naparfémovala sa jak najväčšia  : D. Umierali sme z nej :)




4 komentáre :

  1. Ja som nanho tiez pozerala v dmke (a vonala:)), ale nakoniec som kupila mlieko-med a kokosovy, pretoze mali na obale este ze obsahuju nieco na hydrataciu a tento to nemal...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som uvažovala nad tym s vôňou mlieka-medu a nad kokosovym, ale vyhral nakoniec tento :)

      Odstrániť
  2. ja mam od Baley oranzovy Juicy Melon a zeleny Kivi :) kupovala som ich vlastne len a len kvoli voni, necakala som nic extra od nich. tiez som si ale myslela, ze budem vonat ako "kiva" trosku dlhsie po osprseni, ale kupila som si aj telove mlieko, tak s nim je ta vydrz trosku dlhsia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Telové mlieko si plánujem kúpiť aj ja, len momentálne ich mám doma asi 7. Nikdy mi nedá pokoj nový výrobok, výrobok v akcii či proste výrobok čo ma upúta na regáli. Tak som si teraz dala záväzok, že si nekúpim z ničoho nič nové pokiaľ z toho to staré neminiem. Tak isto som na tom aj s mojimi 5 špirálami či 4krémmi na nohy :)

    OdpovedaťOdstrániť